آموزش

نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی در جستجوی گوگل با توضیحات متنی

تولیدکنندگان تصویر اختصاصی هوش مصنوعی مانند DALL-E و Midjourney ایده ایجاد تصاویر از توضیحات متن را رایج کردند. و چندین ابزار و پلتفرم دیگر از آن زمان به وجود آمده اند که راه های مختلفی برای ایجاد تصاویر با هوش مصنوعی ارائه می دهند. اما اگر بتوانید تصاویر هوش مصنوعی را مستقیماً در جستجوی گوگل تولید کنید چه؟ این دقیقاً همان چیزی است که گوگل با ویژگی تجربه مولد جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی (SGE) آزمایش می کند.

زنده کردن تصاویر در جستجوی گوگل

گوگل ویژگی SGE خود را در آگوست 2023 راه اندازی کرد و به کاربران پاسخ سوالات خود را مستقیماً در صفحه جستجو ارائه داد. گوگل اکنون توانایی های SGE خود را گسترش داده تا تولید تصویر با هوش مصنوعی را نیز شامل شود. این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا با تایپ توضیحات متنی در جستجوی گوگل، تصاویری با هوش مصنوعی تولید کنند.

شما ایده خود را توضیح می دهید و SGE حداکثر چهار تصویر تولید شده را در نتایج جستجو ارائه می دهد. سپس می توانید روی هر یک از آن تصاویر ضربه بزنید و توضیحات را بیشتر ویرایش کنید تا جزئیات بیشتری اضافه کنید و دید خود را اصلاح کنید.

چگونه تصاویر هوش مصنوعی را از طریق جستجوی گوگل ایجاد کنیم

برای استفاده از Google’s Search Generative Experience، ابتدا باید این ویژگی را انتخاب کنید. می توانید این کار را در صفحه آزمایشگاه جستجوی گوگل انجام دهید. SGE در حال حاضر فقط برای ساکنان آمریکا بالای 18 سال در دسترس است. پس از انتخاب، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر شروع به ایجاد تصاویر با SGE کنید:

به Google.com بروید و شرحی از آنچه می خواهید در کادر جستجو ببینید را تایپ کنید. مثلاً “تصویر ماشین پرنده را بکشید”. دکمه Enter را فشار دهید یا روی نماد جستجو کلیک کنید. حداکثر چهار تصویر تولید شده را در نتایج خواهید دید.

بر روی هر یک از تصاویر کلیک کنید تا نسخه گسترش یافته درخواست خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه ویرایش در نمای تصویر بزرگ شده، درخواست را ویرایش کنید. در اینجا، می توانید جزئیات بیشتری را به درخواست خود تغییر دهید یا اضافه کنید.

وقتی از تصویر خود راضی هستید، می توانید با ضربه زدن روی Export > Download آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید با کلیک کردن روی Export > Google Drive، آن را به Google Drive خود منتقل کنید.

چند نکته برای استفاده از SGE گوگل برای تولید تصاویر هوش مصنوعی

برای استفاده حداکثری از این ویژگی، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • پرس و جو خود را به عنوان یک اعلان ساختار دهید: گوگل همچنان به عنوان یک موتور جستجو عمل می کند و نتایج را در سراسر وب برای درخواست شما به نمایش می گذارد. با شروع با افعالی مانند “create”، “draw”، “make”، “generate” و غیره، پرس و جو خود را به عنوان یک درخواست ساختار دهید تا مولد تصویر هوش مصنوعی گوگل را فعال کنید.
  • لذت ببرید و خلاق باشید: SGE نه تنها یک ابزار مفید است، بلکه یک راه سرگرم کننده برای کشف تخیل و خلاقیت شما است. می توانید سعی کنید تصاویری خنده دار، سورئال یا غیرممکن در زندگی واقعی ایجاد کنید. نیاز به الهام دارید؟ مقاله ایده های فوری هنر هوش مصنوعی ما می تواند کمک کند.
  • با احترام رفتار کنید: SGE یک ابزار سرگرم کننده و مفید است، اما برای تولید محتوای مضر یا توهین آمیز نیست. اگر درخواست شما به طور بالقوه مضر باشد، SGE از تولید هر گونه تصویر خودداری می کند و از شما می خواهد چیز دیگری را امتحان کنید.

گوگل SGE برای هر کسی که نیاز دارد یا می‌خواهد سریع و آسان تصاویر بسازد عالی است. چه برای کار، مدرسه یا استفاده شخصی به یک تصویر نیاز داشته باشید، یا فقط می خواهید کمی سرگرم شوید و خود را بیان کنید، این ویژگی می تواند به شما کمک کند کلمات خود را سریع و آسان به تصویر تبدیل کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا