سخت افزار

عرضه کیبورد مکانیکی MSI VIGOR GK41 با سوئیچ های Kailh Red

MSI هرازگاهی لوازم جانبی جدی بازی را عرضه می کند. اخیراً این برند مانیتور MAG 323UPF 32 اینچی 4K را با نرخ رفرش 160 هرتز در سطح جهانی عرضه کرده است. و امروز از کیبورد مکانیکی جدیدی به نام MSI VIGOR GK41 رونمایی کرده که دارای 10 ناحیه نورپردازی مختلف بوده و عملکرد کلید میانبر را به ارمغان می آورد.

کیبرود مکانیکی سری VIGOR GK41 دارای 10 ناحیه نورپردازی مختلف، 6 رنگ نور LED ثابت است و از شخصی سازی جلوه های نوری از طریق برنامه MSI Center پشتیبانی می کند. این صفحه‌کلید از سوئیچ‌های Kailh Red با فاصله حرکت 1.9 میلی‌متری، مسافت کل حرکت 4.0 میلی‌متری و نیروی محرک 50gf استفاده می‌کند. همچنین دارای طراحی 100 درصد ضد شبح است. ادعا می شود که این کیبورد سرعت پاسخگویی عالی را برای گیمرهایی که نیاز به فشار دادن کلید دقیق دارند، به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، صفحه کلید دارای طراحی پایه پشتیبانی قابل تنظیم دو مرحله ای است که سه زاویه استفاده را ارائه می دهد: 0 درجه، 3 درجه و 7 درجه. وب سایت رسمی همچنین بر عملکرد “کلید فوری” صفحه کلید تأکید می کند. keycaps دارای نمادهای کاربردی هستند که به کاربران اجازه می دهد صدا را تنظیم کنند، رسانه ها را کنترل کنند یا برنامه MSI Afterburner را با کلیدهای میانبر مربوطه راه اندازی کنند. انتظار می رود جزئیات قیمت و در دسترس بودن کیبورد در هفته های آینده اعلام شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا