نرم افزار و اینترنت

قابلیت ایجاد نظرسنجی در بخش نظرات پست های اینستاگرام

اینستاگرام شروع کرده است به برخی از کاربران اجازه می دهد تا در نظرات پست های خود نظرسنجی ایجاد کنند و به سازندگان راه دیگری برای تعامل بیشتر محتوای خود می دهد. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، این آزمایش را در کانال برودکست خود اعلام کرد و خاطرنشان کرد که نظرسنجی ها را می توان هم در پست های فید معمولی و هم در ریلز به نظرات اضافه کرد.

در حال حاضر این فقط یک آزمایش کوچک است، اما مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در به‌روزرسانی خود گفت که “به زودی برای همه عرضه خواهد شد.” نظرسنجی در بخش نظرات بسیار شبیه به استوری‌ هستند، جایی که قبلاً سال‌ها به شکل یک استیکر در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Mosseri، سایر کاربران می توانند ببینند که چند نفر در یک نظرسنجی رای داده اند.

در حال حاضر مشخص نیست که نظرسنجی‌ها چه مدت پس از پست شدن باز می‌مانند، یا اینکه کاربران می‌توانند مانند کاربران توییتر، از بازه‌های زمانی مختلف برای ادامه دریافت رای انتخاب کنند. اینستاگرام در تلاش است تا بخش نظرات خود را بیشتر به یک فضای تعاملی تبدیل کند و در بهار گذشته بالاخره این امکان را برای کاربران به ارسال GIF در نظرات اضافه کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا