کامپیوتر

دل از ورک استیشن مجهز به تراشه 96 هسته ای Threadripper رونمایی کرد

دل به تازگی ورک استیشن تاور جدید Precision 7875 را معرفی کرده است. این کامپیوتر جدید سریع دیوانه‌وار دارای یک پردازنده 96 هسته‌ای در زیر کاپوت است که به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که برای بارهای کاری هوش مصنوعی و هر چیزی که کسب‌وکارها و شرکت‌ها می‌توانند رویایش را داشته باشند، خوب است.

تاور جدید Precision 7875 دارای پردازنده‌های Threadripper Pro 7000 WX-Series است که روز گذشته توسط AMD معرفی شد. این پردازنده‌های دسکتاپ بر اساس معماری 5 نانومتری Zen 4 ساخته شده‌اند و تراشه‌های پرچمدار شامل 192 رشته، حداکثر 384 مگابایت حافظه کش L3 و پشتیبانی از هشت کانال حافظه DDR5 هستند. اگر در مورد ویژگی‌های آن تعجب می‌کنید، Ryzen Threadripper Pro 7995WX است که بخش رده بالای 96 هسته‌ای در اینجا است که دارای نرخ کلاک بوست 5.1 گیگاهرتز، حافظه کش 480 مگابایتی و توان حرارتی 350 وات است.

این ورک استیشن تاور به غیر از تراشه، موارد دیگری نیز دارد که مهندسان، خلاقان و کسانی که در صنعت خلاق هستند قدردانی می کنند. این تاور در حال حاضر بسیار بلندتر است و شاسی عمیق تری نسبت به مدل های قبلی دارد. این به بهبود خنک کننده کلی کمک می کند و اجازه می دهد هوای بیشتری به آن CPU قدرتمند برسد. در حال حاضر ششمین اسلات PCIe نیز وجود دارد که به قابلیت گسترش و سفارشی‌سازی کمک می‌کند. حذف تغییرات، اسلات Wi-Fi یکپارچه است.

شما می توانید این ورک استیشن را با قطعات زیادی نیز پیکربندی کنید. می‌تواند تا دو پردازنده گرافیکی AMD Radeon Pro W7900 با ظرفیت 48 گیگابایت یا دو پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 6000 Ada با ظرفیت 48 گیگابایت را در خود جای دهد. حتی می توانید تا 56 ترابایت فضای ذخیره سازی و 2 ترابایت حافظه DDR5 اضافه کنید. و برای حفظ امنیت، این دسکتاپ دارای شاسی قابل قفل و تشخیص نفوذ برای جلوگیری از خراب شدن افراد با قطعات می باشد. دل قیمت تاور جدید Precision 7875 را اعلام نکرده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا