موبایل و تبلت

همکاری وان پلاس و BOE برای ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی 3000 نیت

OnePlus Open چند روز پیش به عنوان اولین دستگاه این برند با صفحه نمایش تاشو وارد بازار شد و اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی از محصول بزرگ بعدی در فناوری صفحه نمایش است. این شرکت در تاریخ 24 اکتبر “یک طلوع جدید” را برای نمایشگرهای چینی به نمایش گذاشت. این زمانی است که وان پلاس و شرکت مادرش اوپو از یک صفحه نمایش جدید تولید شده توسط BOE رونمایی خواهند کرد.

طبق گفته Digital Chat Station، پنل جدید بسیار روشن خواهد بود. آنها فاش کردند که صفحه نمایش با رزولوشن 1440p به 3000 نیت روشنایی می رسد، در حالی که پنل 1220p حتی از آستانه شگفت انگیز نیز فراتر خواهد رفت. به گفته وان پلاس، گوشی هوشمند اوپن آن می تواند به حداکثر روشنایی 1400 و حداکثر روشنایی 2800 نیت برسد. با این حال، در آزمایشات خود، دریافتیم که بالاترین روشنایی قابل دستیابی کمی کمتر است.

پنل جدید همچنین باید از 2160 هرتز PWM dimming (از 1440 هرتز در پانل های فعلی) و Single Pulse DC پشتیبانی کند. این معرفی در همان روز معرفی اسنپدراگون 8 نسل 3 توسط کوالکام خواهد بود و احتمال اینکه وان پلاس 12 دارای چیپست جدید و صفحه نمایش BOE باشد مناسب به نظر می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا