نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از چندین حساب در نسخه اندروید واتس اپ فعال شد

واتس‌اپ قبلاً به شما امکان می داد از یک حساب کاربری در چندین گوشی هوشمند استفاده کنید، اما اکنون می‌توانید از دو حساب مختلف در یک گوشی هوشمند در صورتی که گوشی اندروید دارید، استفاده کنید. این ویژگی – که تلگرام برای سال‌ها از آن برخوردار بود – مدتی برای کاربران بتا واتس‌اپ در دسترس بود، اما اکنون به کانال پایدار عرضه شده است.

داشتن قابلیت اجرای همزمان دو اکانت واتس اپ مختلف بر روی یک گوشی هوشمند، کاربران را از حمل دو گوشی هوشمند یا استفاده از قابلیت کلون اپلیکیشن بی نیاز می کند. برای راه اندازی حساب دوم واتس اپ، (بدیهی است) به شماره تلفن و سیم کارت دوم یا تلفنی با پشتیبانی از چند سیم کارت یا eSIM نیاز دارید. با این حال، اگر سیم کارت دوم شما روی دستگاه دیگری است، تا زمانی که بتوانید کد امنیتی برای ورود به سیستم دریافت کنید، همچنان باید بتوانید اکانت دوم واتس اپ را راه اندازی کنید.

هنگامی که آن را مرتب کردید، می توانید به تنظیمات واتس اپ بروید، روی فلش کنار نام خود کلیک کنید، روی Add account کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. واتس اپ می گوید که می توانید حریم خصوصی و تنظیمات اعلان خود را برای هر دو حساب به طور جداگانه کنترل کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا