موبایل و تبلت

دوجی از Smini کوچک اما سخت و N50 Pro بزرگتر رونمایی کرد

دوجی بیشتر به خاطر گوشی های مقاوم خود شناخته شده است، اکثر آنها بسیار بزرگ هستند. با عرضه Doogee Smini، این سازنده ثابت کرد که می تواند گوشی های مقاوم در اندازه کوچک هم بسازد. با این حال یک نسخه با نمایشگر بزرگتر هم به نام Doogee N50 Pro هم وجود دارد.

دوجی Smini ابعادی برابر با 133 در 60 در 13.5 میلیمتر داشته و وزن آن به 155 گرم می رسد. انرژی دستگاه با توجه به اندازه کوچک آن، توسط باتری 3000 میلی آمپر ساعت تامین شده و با توان 18 وات شارژ می شود. از آنجایی که ما در مورد اندازه صحبت می کنیم، گوشی حول یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح 480 در 1170 پیکسل (یک IPS LCD) ساخته شده است.

به نمایشگر دوم در پشت توجه کنید که دما و رطوبت، زمان و تاریخ، سطح باتری و وضعیت شارژ را نشان می دهد. توجه داشته باشید که این یک صفحه نمایش 7 قسمتی قدیمی برای صرفه جویی در مصرف برق است. هر دو Doogee Smini و N50 Pro به عنوان تلفن هایی برای عکاسی در فضای باز تبلیغ می شوند. اما برای عکاسی از فضای باز، ابتدا گوشی باید در بیابان جان سالم به در ببرد.

Smini مانند برادران بزرگتر خود یک کوکی سخت بوده و دارای رتبه IP68 (مقاومت در برابر گرد و غبار و آب) و IP69K (مقاومت در برابر جت های آب با فشار بالا و دمای بالا) است، به علاوه با استاندارد MIL-STD-810H مطابقت دارد. بنابراین می تواند در برابر سقوط نیز مقاومت کند. Smini به پردازنده مدیاتک هلیو G99 با 8 گیگابایت رم و 256 فضای ذخیره سازی تجهیز شده و اندروید 13 را اجرا می کند. مهارت های عکاسی Smini شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو می شود. دوجی Smini در حال حاضر با قیمت 275 یورو قابل سفارش است.

Doogee N50 Pro به یک صفحه نمایش بزرگتر 6.52 اینچی مجهز شده که این پنل وضوح اچ دی پلاس دارد. دستگاه بزرگتر همچنین دارای باتری بزرگتر است، بنابراین ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ 18 واتی نیز پشتیبانی می کند. مانند Smini، این گوشی هم شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی (با سنسور سامسونگ) و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی، به علاوه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (همچنین با سنسور سامسونگ) است.

همچنین مانند مینی، این گوشی با اندروید 13 خارج از جعبه عرضه شده و با 8 گیگابایت رم (در اینجا می توانید تا 12 گیگابایت رم مجازی را فعال کنید) و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه بوده که از طریق کارت های microSD (تا 1 ترابایت) قابل ارتقا است. Doogee N50 Pro در رنگ‌های بنفش اسطوخودوس، مشکی گرانیتی و سبز نعنایی موجود است. قیمت دستگاه اعلام نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا