نرم افزار و اینترنت

اشتراک ایمن و راحت لاگین ها در اپلیکیشن Proton Pass

مدیر رمز عبور پروتون، Proton Pass، ویژگی جدیدی را ارائه کرده که به شما امکان می‌دهد ورود به سیستم را با استفاده از رمزگذاری سرتاسر (E2EE) به اشتراک بگذارید. به‌جای اشتراک‌گذاری رمز عبور از طریق جیمیل یا متن، پروتون اکنون به شما امکان می‌دهد با خیال راحت به دوستان، اعضای خانواده یا همکاران دسترسی به مواردی مانند خدمات استریمینگ، حساب‌های بانکی، ورود به محل کار و موارد دیگر بدهید.

پروتون در اوایل سال جاری Proton Pass را راه‌اندازی کرد و به کلاینت ها این امکان را می داد تا با استفاده از E2EE اطلاعات حساس را از اشخاص ثالث، از جمله خود پروتون، ذخیره کنند. اما در حال حاضر، پروتون در حال گسترش مدیریت رمز عبور خود است تا به اشتراک گذاری ایمن را نیز شامل شود و به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

می‌توانید با انتخاب یک صندوق یا ایجاد رمز عبور جدید در Proton Pass، گذرواژه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. سپس Share را انتخاب کنید و آدرس ایمیل شخصی که می خواهید اطلاعات خود را با او به اشتراک بگذارید را وارد کنید. از آنجا، آنها دعوتنامه ای برای دسترسی به طاق دریافت خواهند کرد. پروتون از آن‌ها می‌خواهد که یک حساب Proton Pass ایجاد کنند، اگر قبلاً آن را نداشته باشند.

پروتون خاطرنشان می‌کند که می‌توانید دسترسی به سایر کاربران را نیز تغییر دهید یا لغو کنید، و به شما این امکان را می‌دهد که کنترل کنید آیا آنها فقط می‌توانند موارد موجود در صندوق شما را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا به‌عنوان سرپرست خدمت کنند. این بدان معناست که شما باید به راحتی بتوانید سابق خود را از خزانه خود بیرون کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا