سخت افزار

لینکسیس اولین سیستم روتر مش Wi-Fi 7 خود را منتشر کرد

لینکسیس به تازگی اولین روتر مش Wi-Fi 7 خود را با نام Velop Pro 7 منتشر کرده است. این روتر از جدیدترین پلتفرم Qualcomm Networking Pro 620 پشتیبانی می‌کند که به گفته این شرکت به آن کمک می‌کند تا به “پایداری سیم‌مانند” دست یابد. سیستم مش می تواند تا 200 دستگاه را در هر گره متصل کند و هر گره تقریباً 3000 فوت مربع پوشش دارد.

Linksys می گوید این روترها از فناوری اختصاصی به نام Continuous Mesh استفاده می کنند که به طور مداوم سیستم را برای مطابقت با دستگاه های متصل و افزایش سرعت بهینه می کند که این امر Velop Pro 7 را برای گجت‌های مجهز به فناوری AR/VR، مانند هدست متا کوئست 3 که اخیراً منتشر شده، مفید می‌کند.

نصب سیستم‌های روتر مش می‌تواند خسته‌کننده باشد، به‌ویژه زمانی که با چندین گره کار می‌کنید، اما لینکسیس ادعا می‌کند که جدیدترین نسخه آن می‌تواند تنها در ده دقیقه به طور کامل در خانه شما گنجانده شود. این شرکت می‌گوید که فناوری ستاپ جدید آن در مقایسه با سایر سیستم‌های روتر Linksys، این فرآیند را تقریباً 70 درصد تسریع می‌کند.

این یک سیستم سه باند است، بنابراین تقریباً به هر چیزی متصل می شود، که همیشه خوب است. همچنین با اپلیکیشن Linksys ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید مراقب دستگاه‌هایی باشید که به آن‌ها متصل هستند تا از هر چیزی که کاملاً متعلق به آن نیست، استفاده کنید. این برنامه حتی به شما امکان می‌دهد اتصال بی‌سیم خود را متوقف کنید. بسته bare-bones روتر لینک سیس 400 دلار قیمت دارد، درحالیکه بسته دو گره و سه گره آن به ترتیب با قیمت 750 دلار و 1000 دلار در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا