صوتی و تصویری

تلویزیون جدید 85 اینچی شیائومی S Pro با HyperOS

در رویدادی که امروز در چین برگزار شد، شیائومی HyperOS خود را همراه با دستگاه های شیائومی 14، 14 پرو و واچ S3 معرفی کرد. در کنار آن، این شرکت از نسخه 85 اینچی تلویزیون جدید S Pro نیز رونمایی کرد.

شیائومی TV S Pro 85 اکنون در اندازه صفحه 85 اینچی عرضه شده و پنل Mini LED دارای وضوح 4K، حداکثر روشنایی 2400 نیت و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. این تلویزیون 1440 پارتیشن با نور پس زمینه بالا و یک سنسور نور داشته که قادر به تنظیم خودکار روشنایی بسته به محیط اطراف است.

برای تجربه تماشای فراگیر و درجه یک، تلویزیون شیائومی S Pro 85 همچنین شامل فناوری‌های مختلفی از جمله موتور رنگی کامل، موتور تقویت کنتراست، موتور دقت رنگ، موتور شفافیت پویا و غیره است. این تلویزیون همچنین می تواند محتوای Dolby Vision Atmos را پخش کند و HDR10+ و همچنین گواهی IMAX Enhanced را داراست.

از نظر صدا، تلویزیون شیائومی S Pro 85 مجهز به دو بلندگوی استریو 15 واتی بوده  که خروجی صدای 30 وات تولید می کند. از سوی دیگر فناوری صدای میدان دور برای استفاده بدون هندز با دادن دستورات صوتی هم وجود دارد. در بخش سخت افزاری، تلویزیون شیائومی اس پرو 85 مجهز پردازنده چهار هسته ای A73 بوده که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب می شود. این تلویزیون AMD Freesync Premium Pro را داشته که آن را برای ورزش های الکترونیکی ایده آل می کند.

از نظر نرم‌افزاری، تلویزیون شیائومی اس پرو 85 روی سیستم‌عامل HyperOS تازه معرفی‌شده اجرا می‌شود. گزینه های اتصال تلویزیون شامل وای فای 6، دو پورت HDMI 2.1، یک پورت HDMI 2.0، USB 3، USB 2، یک پورت اترنت و یک کنترل از راه دور NFC است. Xiaomi TV S Pro 85 دارای برچسب قیمت 9999 یوان (حدود 1366 دلار) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا