گجت و پوشیدنی

آمازفیت از ساعت های Active و Active Edge رونمایی کرد

آمازفیت به تازگی از جدیدترین ساعت های هوشمندش در دو استایل مختلف رونمایی کرد. Amazfit Active دارای گزینه های شیک آلیاژ آلومینیوم و بدنه فولادی ضد زنگ، ردیابی GPS و تماس بلوتوث روی دستگاه است. Active Edge یک محصول مستحکم تر با پوسته پلی کربنات تقویت شده بوده که در برابر آب 10 دستگاه خودپرداز مقاوم است و بر ردیابی فعالیت تمرکز دارد.

Amazfit Active

Amazfit Active دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED مربعی با وضوح 390 در 450 پیکسل است. این دستگاه با گزینه های بند سیلیکونی و چرم گیاهی ارائه شده و ضد آب می باشد. بلوتوث 5.2 BLE را با پشتیبانی از تماس بلوتوث از تلفن هوشمند جفت شده خود و همچنین آمازون الکسا و یک دستیار صوتی آفلاین که به صورت بومی روی ساعت اجرا شده، دریافت می کنید.

سیستم عامل Zepp از اپلیکیشن های شخص ثالث و بازی های کوچک قابل دانلود از برنامه Zepp در تلفن شما پشتیبانی می کند. همچنین می توانید تا 250 مگابایت موسیقی را مستقیماً روی ساعت ذخیره کنید. نظارت بر سلامت توسط حسگر بیومتریک BioTracker PPG با پشتیبانی از ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و پایش استرس انجام می شود.

همچنین برای برنامه‌های ورزشی، تمرین‌ها و برنامه‌های ریکاوری شخصی‌شده به Zepp Coach دسترسی خواهید داشت. این ساعت همچنین دارای یک گیرنده GNSS داخلی با پشتیبانی از GPS، QZSS، BEIDOU، GALILEO و GLONASS است. یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که با استفاده معمولی تا 14 روز و با استفاده مداوم از GPS تا 16 ساعت دوام می آورد. Amazfit Active در رنگ های مشکی نیمه شب، صورتی گلبرگ و بنفش اسطوخودوس با قیمت 150 دلار عرضه می شود.

Amazfit Active Edge

Active Edge دارای یک نمایشگر 1.32 اینچی LCD TFT با وضوح 360 در 360 پیکسل و چهار دکمه فیزیکی برای کنترل آسان تر است. این ساعت رتبه 10ATM داشته که برای غواصی تا 100 متر رتبه شده و بیش از 100 واچ فیس برای انتخاب و ردیابی فعالیت برای بیش از 130 ورزش با تشخیص خودکار تمرین وجود دارد.

Active Edge از اتصال بلوتوث 5.0 BLE و همان سنسور نوری BioTracker PPG و گیرنده GNSS Amazfit Active پشتیبانی می کند. باتری در اینجا 370 میلی آمپر ساعت است که باید تا 16 روز با استفاده معمولی و 20 ساعت در GPS دوام بیاورد. Active Edge در رنگ‌های Lava Black، Midnight Pulse و Mint Green موجود است و قیمت آن ۱۴۰ دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا