سخت افزار

روتر وای فای قابل حمل ZTE U10S Pro عرضه شد

ZTE به تازگی روتر وای فای قابل حمل U10S Pro را در بازار خانگی خود در چین معرفی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، روتر وای فای قابل حمل ZTE U10S Pro یک دستگاه سبک وزن است که به کاربران امکان می دهد برای اتصال به اینترنت پایدار به یک شبکه Wi-Fi متصل شوند.

غول فناوری چینی این محصول را با چیپست خود توسعه داده که قادر به ارائه عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد است. ادعا شده که قدرت سیگنال پایدار و اتصال به اینترنت سریعتر را به ارمغان می آورد. روتر وای فای قابل حمل U10S Pro از Wi-Fi 6 پشتیبانی کرده و اتصال اینترنت را از شبکه های مختلف چینی و سایر موارد فعال می کند.

سرعت آن تا 229 مگابیت بر ثانیه رسیده و دارای طراحی شیک و باریک است که ابعاد آن فقط 108 در 59.8 در 18.9 میلی متر و وزن 0.12 کیلوگرم می باشد.در جلو، یک صفحه نمایش دایره ای کوچک قرار دارد که اطلاعات کلیدی مانند سرعت، وضعیت عملکرد، کاربران متصل و غیره را نشان می دهد. انرژی این دستگاه توسط یک بسته باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که تا 10 ساعت عمر باتری را تضمین می کند. کاربران می توانند تا 32 دستگاه را به طور همزمان متصل کنند. قیمت دستگاه 249 یوان (تقریباً 34 دلار آمریکا) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا