نرم افزار و اینترنت

گوگل ویژگی های جستجوی جدیدی را برای تسلط بر یادگیری STEM ارائه کرد

جستجوی گوگل در چند ماه گذشته چندین پیشرفت را تجربه کرده که شامل تمرکز غول جستجو بر حفاظت از حریم خصوصی کاربران، استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد و موارد دیگر بود. برای حفظ پیشروی سالم در بازار جستجو، گوگل مجموعه دیگری از ویژگی‌های جدید را ارائه کرده که برای یادگیرندگان STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) ساخته شده است.

همانطور که گوگل در پست وبلاگ خود توضیح داده، کاربران به سادگی می توانند معادله را در نوار جستجو تایپ کنند یا با استفاده از لنز از معادله عکس بگیرند تا راه حل گام به گام را ببینند، بنابراین سناریوهایی را که ساعت ها درگیر مسائل ریاضی هستید حذف می کنند. اگر روی دسکتاپ کار می‌کنید، می‌توانید با تایپ “math solver” در جستجوی گوگل، این کار را امتحان کنید. اگر ترجیح می‌دهید این کار را با استفاده از تلفن خود انجام دهید، صبور باشید تا گوگل آن را برای کاربران تلفن همراه در دسترس قرار دهد.

علاوه بر مسائل ریاضی، جستجوی گوگل اکنون به همان اندازه در حل “مسائل کلمه‌ای” از موضوعات اساسی فیزیک دبیرستان به شما کمک می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشکل را در Search تایپ کنید تا راهنمای نحوه نزدیک شدن و حل آن را دریافت کنید. این هم روی دسکتاپ و هم روی موبایل کار می کند. علاوه بر این، گوگل پشتیبانی از مدل‌های سه بعدی را در جستجو ارائه کرده، که با آن اکنون می‌توان “نمودارهای تعاملی حاوی تعاریف و مرور کلی برای تقریباً 1000 زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، نجوم و موضوعات مرتبط را بررسی کرد”.

به عبارت دیگر، شما بازنمایی همه جانبه تری از موضوعات مرتبط با STEM دریافت می کنید. یکی از موارد استفاده این است که وقتی نمی توانید یک ساختار بیولوژیکی را در ذهن خود به تصویر بکشید، نمودار تعاملی سه بعدی در جستجو یک نمایش بصری برای کمک به درک بهتر آن ارائه می دهد. مدل های سه بعدی هم روی موبایل و هم روی دسکتاپ کار می کنند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا