نرم افزار و اینترنت

گوگل یک هاب کاملا جدید برای معاملات خرید ایجاد می کند

فصل تعطیلات ممکن است شگفت‌انگیزترین زمان سال باشد، اما مسلماً گران‌ترین زمان نیز هست. قبل از شروع دیوانه وار برای یافتن بهترین هدایا با کمترین قیمت، گوگل در تلاش است تا بخشی از این بار مالی را با راه اندازی مرکز معاملات جدید خود جبران کند. اکنون، اگر در گوگل “shop deals” را تایپ کنید، موتور جستجو شما را به صفحه‌ای پر از بوکمارک هایی در دسته‌هایی مانند لوازم الکترونیکی و پوشاک می‌آورد.

اگر به‌دنبال نوع خاصی از کالا هستید، می‌توانید چیزی مانند “shop headphone deals” را در گوگل جستجو کنید و تبلیغات آن محصول را ببینید. اقلام نمایش داده شده باید از طیف وسیعی از منابع، از جمله فروشگاه های بزرگ، مارک های لوکس، و مغازه های محلی تهیه شوند. گوگل همچنین مواردی را بر اساس مواردی که در گذشته هنگام ورود به حساب خود مرور کرده اید نشان می دهد. به علاوه، اگر به عنوان مثال به پیراهن یا ساعت خاصی نگاه کرده باشید، ممکن است در کارت “Resume browsing” شما در کنار تبلیغات فعلی روی آن ظاهر شود.

گوگل همچنین برای افزونه هایی مانند Honey و Capital One Shopping با نماد برچسب تخفیف جدید درست در نوار آدرس کروم می‌آید. روی دکمه کلیک کنید، و درست مانند بقیه، لیستی از کدهای کوپن سایتی را که در حال حاضر از آن خرید می کنید، دریافت خواهید کرد. به علاوه، گوگل اطلاعات رهگیری بیشتری را برای نظارت بر اینکه آیا قیمت بالاتر از حد متوسط بوده یا اخیراً کاهش یافته، ارائه می دهد. سایت های شرکت کننده دارای یک برچسب “اطلاعات خرید” در نوار آدرس خواهند بود که می توانید برای مشاهده تاریخچه قیمت 90 روزه یک کالا، روی آن کلیک کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا