نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام شروع به آزمایش توانایی غیرفعال کردن Read receipts می کند

اینستاگرام در حال کار بر روی یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی است که به شما امکان می دهد Read receipts را در برنامه رسانه اجتماعی متعلق به متا غیرفعال کنید. آدام موسری در کانال برودکست خود اعلام کرد که اینستاگرام شروع به آزمایش دکمه جابجایی جدید در برنامه کرده که به شما امکان می دهد Read receipts را خاموش کنید.

هنگامی که یک کاربر پیامی مستقیم برای شخصی در اینستاگرام ارسال می کند، پس از خواندن پیام توسط گیرنده، نشانگر “دیده شده” در زیر پیام ظاهر می شود. صرف نظر از اینکه کاربر وضعیت فعالیت خود را در برنامه فعال یا غیرفعال کرده باشد، نشان داده می شود. در حالی که این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت فعالیت خود را خاموش کنند، هیچ راهی برای خلاص شدن از دست رسیدهای خوانده شده وجود ندارد. به عبارت دیگر، این به طور غیرمستقیم حریم خصوصی را به خطر می اندازد زیرا فرستنده متوجه می شود که گیرنده آنلاین بوده و پیام او را مشاهده کرده است اما به آن پاسخی نداده است.

موسری همچنین اسکرین شات هایی از ویژگی توسعه نیافتگی به اشتراک گذاشت که نشان می دهد دکمه جابجایی مذکور در صفحه “Privacy & Safety” در برنامه ظاهر می شود. با این حال، یکی از اسکرین شات ها اشاره می کند که “پیام های حالت ناپدید شدن همیشه رسیدهای خوانده شده را ارسال می کنند.”

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا