در فوریه 2023، مایکروسافت و ادوبی از تلاش مشترک برای بهبود تجربه مشاهده PDF در Edge با ادغام موتور Adobe Acrobat PDF در مرورگر خبر دادند. این به مایکروسافت اجازه داد تا به مشتریان خود ارائه اسناد بهتر، عملکرد بهتر و امنیت و دسترسی بهتر را ارائه دهد. چند روز پیش، مایکروسافت پست اعلامیه اصلی را با جزئیات جدید در مورد حذف موتور قدیمی PDF (از طریق Deskmodder) به روز کرد.

طبق سند اصلاح شده، موتور قدیمی PDF که خواننده PDF reader اج را تامین می‌کند، در اوایل سال 2025 از مرورگر حذف خواهد شد. اواخر تابستان امسال، شرکت شروع به عرضه موتور جدید و سیاست انصراف برای دستگاه‌های مدیریت‌شده خواهد کرد. مایکروسافت اکنون تجربه جدید Adobe Acrobat PDF را برای کاربران عادی Edge ارائه می کند.

می توانید با رفتن به صفحه edge://flags و فعال کردن فلگ “New PDF Viewer” سرعت کار را افزایش دهید. توجه داشته باشید که با روشن کردن آن، یک تبلیغ “Edit with Adobe” نیز ایجاد می شود که اشتراک Adobe Acrobat (15.59 دلار در ماه با پرداخت سالانه) و ویژگی های آن مانند ویرایش PDF، ادغام فایل ها، افزودن موارد و موارد دیگر را تبلیغ می کند. این فلگ در ویندوز و macOS موجود است. اگر تجربه PDF جدید را دوست ندارید، می توانید آن را خاموش کرده و به نسخه قبلی برگردید. فقط به خاطر داشته باشید که به زودی از مرورگر حذف خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *