نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام ویژگی کلوز فرند را به پست و ریلز آورد

آخرین ویژگی اینستاگرام به شما امکان می دهد پست های خود را فقط به دوستان نزدیک محدود کنید. شما می‌توانید استوری‌ها و یادداشت‌ها را فقط با کاربران لیست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید، اما قرار دادن پست‌ها و ریلز می‌تواند نحوه عملکرد اینستاگرام را به شدت تغییر دهد.

از آنجایی که دیگر مجبور نیستید پست‌ها را با کل لیست فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، و سایر کاربران نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند، فید اینستاگرام شما ممکن است احساس کند که مملو از پست‌هایی از یک جامعه نزدیک‌تر است. شما یک ستاره سبز رنگ را در کنار حساب‌های دوستان نزدیک می‌بینید، و گسترش آن “فهرست سبز” به ریلز می‌تواند کمک زیادی به ایجاد احساس خصوصی‌تر در برنامه کند.

اینستاگرام با راه‌اندازی اپلیکیشن اصلی Threads در سال 2019 به پلتفرمی فقط برای دوستان نزدیک ضربه زد، اما اکنون به نظر می‌رسد که سعی دارد این احساس حریم خصوصی را به اینستاگرام نیز منتقل کند. در همین حال، فیسبوک مدت‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها را به گروه‌های خاصی از افراد در لیست دوستان شما محدود کنند، چه برای دوستان نزدیک، چه آشنایان یا افرادی که اصلاً نمی‌خواهید پست‌ها را با آنها به اشتراک بگذارید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا