صوتی و تصویری

مانیتور هوشمند ال جی با پلتفرم webOS 23 رونمایی شدند

ال جی به تازگی سری جدید Smart Monitor خود را در دو نوع، یعنی مدل‌های 32SR50F و 27SR50F معرفی کرد. هر دو به اندازه های 31.5 و 27 اینچی اشاره دارند و دارای وضوح Full HD، پنل های IPS LCD و پشتیبانی از HDR10 هستند.

این شرکت قول ارائه کنتراست عالی و رنگ های روشن را داده است. این مانیتورها همچنین طراحی بدون حاشیه دارند که بر جذابیت آن افزوده است. ال‌جی مانیتورهای هوشمند را برای برنامه‌های اداری عرضه کرد که برای تماس‌های کنفرانسی، کار با اسناد و مرور وب عالی هستند. قابل ذکر است که این دو مانیتور مستقل هستند زیرا دارای پلتفرم webOS 23 هستند.

این به آن امکان می دهد دسترسی آسان به برنامه های استریمینگ و موارد دیگر را ارائه دهد. به لطف عملکرد LG Mood Music، کاربران حتی می توانند لیست های پخش موسیقی را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنند. همچنین به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه های هوشمند خود مانند AirPlay 2 و Miracast دسترسی دارید. اوایل این ماه، ال‌جی مانیتورهای گیمینگ فوق عریض جدیدی از سری Ultragear و پروژکتور جدید 4K ProBeam را معرفی کرد.

مانیتورهای هوشمند ال‌جی برای بازار جهانی معرفی شده و اواخر این ماه در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آمریکا در دسترس خواهد بود. سری مانیتور جدید ال جی از 199 دلار آمریکا برای مدل 27 اینچی شروع و تا قیمت مدل 32 اینچی 229 دلار آمریکا می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا