نرم افزار و اینترنت

سامسونگ Gauss معرفی شد: هوش مصنوعی مولد برای گلکسی S24

سامسونگ مدل هوش مصنوعی مولد خود به نام Gauss را معرفی کرد. مدل هوش مصنوعی روی دستگاه شامل Samsung Gauss Language، Samsung Gauss Code و Samsung Gauss Image است که هر قسمت برای کار خاص خود طراحی شده است.

Samsung Gauss Language یک مدل زبان مولد است که می تواند ایمیل بنویسد، اسناد را خلاصه کند و محتوا را ترجمه کند. همچنین می‌تواند کنترل هوشمندتر دستگاه را فعال کند (به گوگل هوم یا آمازون الکسا فکر کنید). Samsung Gauss Code از دستیار کدنویسی code.i استفاده می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به راحتی و سریع کدنویسی کنند، شرح کد و تولید نمونه آزمایشی را انجام دهند.

Samsung Gauss Image یک مدل تصویر تولیدی است که می تواند تصاویر را ایجاد و ویرایش کند، استایل آنها را تغییر دهد و حتی تصاویر با وضوح پایین را به وضوح بالا تبدیل کند. سامسونگ Gauss به افتخار کارل فردریش گاوس – ریاضیدان افسانه ای که نظریه توزیع نرمال (فرایند گاوسی) را پایه گذاری کرد – به عنوان ستون فقرات هوش مصنوعی نامگذاری شده است.

Samsung Gauss زمانی که در ژانویه 2024 عرضه شود، بخشی جدایی ناپذیر از سری گلکسی S24 خواهد بود. به گفته این شرکت، Gauss در حال حاضر توسط کارمندان سامسونگ برای افزایش بهره وری استفاده می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا