سخت افزار

ریزر پنج ماوس را با پشتیبانی از نرخ نمونه برداری 8000 هرتز به روز کرد

در سال 2021، ریزر یک ماوس گیمینگ جدید به نام Viper 8KHz منتشر کرد که دارای نرخ نمونه برداری 8000 هرتز برای عملکرد بهتر بود. این هفته، این شرکت اعلام کرد که پنج ماوس گیمینگ بی‌سیم قدیمی‌اش می‌توانند همان نرخ نظرسنجی بالا را از طریق به‌روزرسانی فریمور

پنج ماوس ریزر با این به‌روزرسانی نمونه برداری عبارتند از Razer Viper V2، Razer DeathAdder V3 Pro، Razer Cobra Pro، Razer Basilisk V3 Pro و Razer Viper V3 HyperSpeed. صاحبان این ماوس ها ابتدا باید اپلیکیشن Razer Synapse خود را به آخرین نسخه به روز کنند. سپس آنها باید لینکی را در زیر محصول ماوس پشتیبانی شده خود در برنامه Synapse ببینند که عبارت “به روز رسانی فریمور موجود است”.

سپس می توانید روی لینک کلیک کنید تا به سایت بروز رسانی فریمور منتقل شود، که می تواند دانلود شود تا کاربران بتوانند به روز رسانی نمونه برداری 8000 کیلوهرتز را دریافت کنند. ریزر در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ماوس های معمولی دارای نرخ نمونه برداری 1000 کیلوهرتز هستند. دانلود این به روز رسانی سیستم عامل به این پنج محصول موس ریزر کمک می کند تا میزان داده ها را از ماوس به رایانه تا 8 برابر افزایش دهند. ریزر قبلاً نسخه بسیار محدود ماوس Viper Mini Signature Edition را به نرخ نمونه برداری 8000 کیلوهرتز در ماه آوریل به‌روزرسانی کرده بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا