سخت افزار

معرفی کیونپ از سری TS-hx77AXU-RP با تراشه های AMD Ryzen 7000

کیونپ سیستم امروز از سری جدید TS-hx77AXU-RP ZFS NAS با ظرفیت بالا، شامل مدل‌های رکمونت 12 خشاب TS-h1277AXU-RP و 16 خشاب TS-h1677AXU-RP با پردازنده‌های AMD Ryzen مبتنی بر پلتفرم AMD Socket AM5 رونمایی کرد. سری TS-hx77AXU-RP با ادغام سخت‌افزار قوی و ورودی/خروجی متنوع از جمله رم DDR5، حافظه M.2 PCIe Gen 5، اسلات‌های PCIe Gen 4 و منابع تغذیه اضافی، عملکردی در سطح سازمانی ارائه و پهنای باند فوق‌العاده بالا و ضد آینده را فراهم می‌کند.

مدل 2 یونیت رکمونت TS-h1277AXU-RP دوازده هارد دیسک 3.5 اینچی HDD و 2.5 اینچی SSD را برای ظرفیت زیاد فراهم می کند. مدل 3 یونت رکمونت TS-h1677AXU-RP شانزده جایگاه درایو 3.5 اینچی HDD و 2.5 اینچی SSD را ارائه می دهد. TS-h1277AXU-RP و TS-h1677AXU-RP به ترتیب دارای پردازنده های 6 هسته ای و 8 هسته ای سری 7000 AMD، همراه با گرافیک داخلی AMD Radeon هستند که پردازش ویدیو و محاسبات گرافیکی را سرعت می بخشد و تا 128 گیگابایت رم DDR5 (رم ECC نیز پشتیبانی می شود) برای بارهای کاری چند وظیفه ای را پشتیبانی می کند.

دو اسلات M.2 PCIe Gen 5 (سازگار با PCIe Gen 4 و PCIe Gen 3) امکان نصب SSD های M.2 NVMe برای شتاب کش را فراهم می کند. دو پورت 2.5GbE و دو پورت 10GBASE-T پهنای باند زیادی برای بهینه سازی مجازی سازی، انتقال فایل های چند رسانه ای بزرگ و پشتیبان گیری از داده ها با سرعت بالا ارائه می دهند. سه اسلات توسعه PCIe Gen 4 امکان نصب کارت های توسعه مختلف از جمله کارت های شبکه 25GbE برای شبکه های پرسرعت، کارت‌های QM2 برای اضافه کردن اسلات‌های M.2 SSD، کارت‌های کانال فیبر برای تأمین فضای ذخیره‌سازی SAN را می دهد.

با اجرای سیستم عامل QuTS hero، سری TS-hx77AXU-RP از سیستم فایل ZFS استفاده می کند که یکپارچگی داده ها را با ویژگی هایی مانند Self-healing و WORM (یک بار بنویسید، چند بار بخوانید) در اولویت قرار می دهد. همچنین از 65536 اسنپ شات و حذف داده های درون خطی برای به حداکثر رساندن کارایی ذخیره سازی با انتقال سریعتر داده ها برای برنامه های کاربردی فشرده مانند مجازی سازی پشتیبانی می کند. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از SnapSync بلادرنگ، یک طرح بازیابی فاجعه RPO صفر را اجرا کنند که به همگام‌سازی بلادرنگ داده‌ها بین دو NAS می‌پردازد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا