مایکروسافت اکنون قابلیت Walkie Talkie را در دسترس همه کاربران اپلیکیشن تیمز در پلتفرم های مختلف قرار داده است. Walkie Talkie در مایکروسافت تیمز به کاربران امکان می دهد از طریق دیتا موبایل یا Wi-Fi با استفاده از گوشی های هوشمند یا تبلت های خود به عنوان Walkie Talkie ارتباط برقرار کنند.

این اتفاق دو سال پس از آن است که مایکروسافت ادغام عملکرد Walkie Talkie را در پلتفرم خود اعلام کرد. در دو سال گذشته، این ویژگی چندین لایه پیش نمایش را پشت سر گذاشته است که در نهایت در 12 ژانویه 2022 منتشر می شود. واکی تاکی یادآور اولین تکرار این ویژگی است که ده‌ها سال پیش به کار گرفته شد. قابلیت واکی تاکی هنوز در برنامه‌های ارتباطی نادر است، واتس‌اپ، اسلک و سایر برنامه‌ها شباهتی به این ویژگی دارند.

اپل ویژگی واکی تاکی خود را در اپل واچ در سال 2018 راه اندازی کرد و از فشار به مکالمه از طریق تماس صوتی فیس تایم استفاده می کند. ویژگی واکی تاکی مایکروسافت تیمز کارکنان و کارمندان خط مقدم را هدف قرار می دهد که عملیات روزانه را انجام می دهند و در طول تعامل با مشتریان روبرو می شوند.

مایکروسافت با Zebra Technologies همکاری کرده تا حتی یک دکمه اختصاصی فشار به تاک روی دستگاه‌های تلفن همراه Zebra اضافه کند که به بخش هدف از کارگران و کارمندان خط مقدم کمک می‌کند تا در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا از واکی تاکی در عملیات خود استفاده کنند. ویژگی مایکروسافت تیمز در دستگاه‌های اندرویدی و iOS در دسترس است و همزمان با عرضه جهانی این ویژگی، نسخه iOS عرضه می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *