آموزش

نحوه استفاده از DALL-E 3 به صورت رایگان در مایکروسافت بینگ

اگر می خواهید Dall-E 3 را امتحان کنید اما نمی خواهید برای اشتراک Chatgpt Plus بپردازید، یک راه آسان در اطراف آن وجود دارد. مایکروسافت بینگ دارای ادغام قدرتمند Dall-E 3 است و در حال حاضر، می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

نحوه دسترسی به DALL-E 3 با بینگ

بینگ یک موتور جستجو است که دارای عملکرد چت و سازنده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است. به لطف همکاری با OpenAI، مایکروسافت اولین شرکتی بود که DALL-E 3 را در محصولات خود ادغام کرد. این بدان معناست که می توانید با استفاده از هر یک از ویژگی های ذکر شده از Dall-E 3 استفاده کنید.

  • برای شروع تولید تصاویر به Bing Chat یا Bing Image Creator بروید.
  • سوال خود را وارد کنید یا سریعاً وارد کادر متن شوید، سپس Enter را روی صفحه کلید فشار دهید. این چهار تغییر تصویر ایجاد می کند که می توانید از آن انتخاب کنید.
  • اگر از چت بینگ استفاده می کنید، می توانید با سؤالات پیگیری، تصویر را پالایش کنید. لازم نیست درخواست اولیه خود را مجدد انجام دهید.
  • برای ذخیره یک تصویر، روی یکی از مواردی که دوست دارید کلیک کنید و دکمه دانلود را فشار دهید.

چه چیزی DALL-E 3 را خاص می کند؟

DALL-E 3 وعده داده شده با دقت بهبود یافته، قابلیت های بهتر فوتورائالیسم و تصاویر خلاقانه، از نسخه های قبلی خود قدم بردارد.  اما قابل توجه ترین تغییر در مورد DALL-E 3 این بوده که در Chatgpt ادغام شده است. این یک روش کاملاً جدید برای تعامل با ژنراتور تصویر را باز می کند و یک روش تازه برای ایجاد اعلان ها به شما می دهد.

چگونه می توان با استفاده از بینگ یک فوریت خوب DALL-E 3 را انجام داد

DALL-E 3 به لطف ادغام آن با GPT-4، مدل بزرگ زبان که قدرت Chatgpt و Microsoft Bing را تامین کرده، استفاده از آن بسیار ساده تر است. حتی وقتی توضیحات مبهم را تایپ می کنید، شانس شما برای تولید یک تصویر جالب هنوز هم زیاد است. این امر به این دلیل است که Dall-E 3 آنچه را که می نویسید تفسیر و در پشت صحنه سریع برای شما ایجاد می کند. آنچه سیستم را برای استفاده حتی بیشتر سرگرم کننده می کند، امکان اضافه کردن درخواست های بیشتر بدون نیاز به بازگرداندن توضیحات اصلی هر بار است. این یک تغییر قابل توجه در نحوه استفاده از Dall-E است.

محدودیت های DALL-E 3 و بینگ

بدون هیچ هزینه اشتراک یا لیست انتظار، احتمالاً تعجب می کنید که صید چیست. اگر از Bing Image Creator برای ایجاد تصاویر AI استفاده می کنید، به 25 “اعتبار” رایگان که هر هفته دوباره پر می شود محدود می شوید. از Boosts برای تولید یک تصویر به موقع – تقریباً 30 ثانیه – استفاده می شود و وقتی تمام شد، این می تواند به 5 دقیقه افزایش یابد.

با توجه به اینکه Dall-E 2 دیگر به صورت رایگان در دسترس نیست، در ازای استفاده از Dall-E 3. یک محدودیت کوچک است. اگر از چت بینگ استفاده می کنید، نیازی به ثبت نام نخواهید داشت. یکی دیگر از تغییر در DALL-E 3، افزایش اقدامات اعتدال و ایمنی است که برخی از افراد ممکن است محدودیتی را در نظر بگیرند، مانند “حذف نام چهره های عمومی”. اما این یک افزودنی برای هنرمندانی است که نمی خواهند تصاویر آنها در وهله اول DALL-E را آموزش دهند. با افزودن این امر، اکنون می توانید فرم Optai Opt-Out را پر کنید تا مطمئن شوید که تصویر شما به استخر آموزش نمی رود.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا