موبایل و تبلت

سامسونگ ترجمه تماس تلفنی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به اشتراک گذاشت

ما قبلاً “Live Translate” گوگل را دیده‌ایم که روی تماس‌های تلفنی جادویی می‌کند، اما تا به امروز، این ویژگی هنوز در انحصار دستگاه‌های پیکسل بود. اگر از طرفداران سامسونگ هستید، احتمالاً در اوایل سال آینده می توانید از یک ویژگی مشابه (بدون نیاز به نصب برنامه های شخص ثالث) استفاده کنید.

به گفته این غول کره ای، گوشی بعدی آن با “Galaxy AI” عرضه خواهد شد که “هم توسط هوش مصنوعی روی دستگاه توسعه یافته در سامسونگ و هم هوش مصنوعی مبتنی بر ابر” ارائه دهندگان ارائه می شود. بخشی از این بسته شامل “تماس ترجمه زنده هوش مصنوعی” است که ترجمه‌های بلادرنگ را در قالب یک گزارش چت در طول تماس‌های تلفنی نشان می‌دهد، همانطور که در اسکرین‌شات نمایشی که گفتگوی بین یک انگلیسی‌زبان ساکن نیویورک و یک سخنران کره ای ساکن سئول را نشان می‌دهد.

به عنوان یک امتیاز، این ابزار دکمه “افزودن رویداد” را هر زمان که به زمان و تاریخی اشاره می‌شود، به نمایش می‌گذارد تا به شما امکان دهد فوراً تقویم را برای آشنای خارجی خود علامت بزنید. وونجون چوی، EVP و رئیس بخش تحقیق و توسعه، Mobile eXperience Business، گفت: “در اینجا چیز زیادی در مورد Galaxy AI وجود ندارد، به جز این که این فکر ما را برای همیشه در مورد تلفن هایمان تغییر خواهد داد. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا Galaxy AI همچنین قابلیت هوش مصنوعی مولد Gauss سامسونگ را نیز در بر خواهد داشت، وجود ندارد، اما با توجه به جمله بندی مدیر اجرایی و پیشنهادات مشابه اخیر از طرف گوگل، اگر سال آینده کل گوشی گلکسی اس 24 را دریافت کنیم، تعجب نخواهیم کرد.”

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا