نرم افزار و اینترنت

سرویس رایگان استریمینگ ناسا پلاس منتشر شد

آژانس فضایی آمریکا، ناسا، سرویس پخش ویدیوی درخواستی خود را با نام ناسا پلاس راه اندازی کرد. نکته قابل توجه ناسا پلاس این است که سرویس استریم کاملا رایگان بوده و برخلاف سایر سرویس های محبوب هیچ تبلیغی را به بینندگان نشان نمی دهد. ناسا سرویس استریم خود را در اوایل سال جاری به همراه نسخه بتا وب سایت جدید خود که اکنون نیز فعال است، ارائه کرد. این بخشی از تلاش‌های مداوم آژانس برای ساده‌سازی محتوا در پلتفرم‌های دیجیتالش است.

وب سایت ناسا پلاس دارای یک رابط تمیز با نوار جستجو در بالا است که با شروع تایپ کردن، پیشنهادات مرتبط را نشان می دهد. در صفحه نتایج، وب سایت فیلترهایی را بر اساس آنچه در کادر جستجو تایپ کرده اید نشان می دهد. می توانید ویدیوها را بر اساس نوع محتوا، نام سریال و موضوعات فیلتر کنید. می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی ناسا یا با استفاده از اپلیکیشن NASA v5.0 که تغییرات اساسی نیز دریافت کرده، به +NASA دسترسی پیدا کنید. برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید، آیفون، آیپد و اپل تی وی در دسترس است. برای شروع پخش محتوای ناسا پلاس در برنامه، می توانید به تب ساعت بروید.

این آژانس گفت که اپلیکیشن ناسا که بیش از 30 میلیون دانلود دریافت کرده، دارای کاتالوگی از بیش از 21000 تصویر، پادکست، اخبار و داستان های ویژه و پوشش رویدادهای زنده است. می‌توانید عکس‌ها را در برنامه رتبه‌بندی کنید و اعلان‌های مربوط به رویت‌های ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) را دریافت کنید تا عبور آن را از بالای سر تماشا کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا