موبایل و تبلت

گلکسی M44 با تراشه اسنپدراگون 888 معرفی شد

سامسونگ به تازگی گلکسی M44 را برای بازار خانگی خود در کره جنوبی معرفی کرده است (البته نه با این نام). این گوشی در بازار کره جنوبی Galaxy Jump 3 نام دارد اما در بازارهای جهانی تحت نام گلکسی M44 عرضه خواهد شد و یک ویژگی بسیار جالب دارد. در ادامه با گوشی متفاوت گلکسی M44 سامسونگ آشنا شوید.

طراحی دقیقاً همان چیزی است که از یک میان‌رده سامسونگ در اواخر سال 2023 انتظار می‌رود، با سه جزیره دایره‌ای دوربین در پشت و یک فلاش LED دایره‌ای در سمت راست بین دوربین‌های بالایی و میانی. صفحه نمایش دارای بریدگی V یا U شکل و قاب پایینی به طور قابل توجهی ضخیم تر از بقیه است.

سامسونگ در گوشی گلکسی M44 از یک صفحه نمایش 6.58 اینچی PLS LCD با وضوح تصویر 1080 در 2408 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز استفاده کرده است. نکته قابل توجه در گلکسی M44، مدل چیپست آن است؛ برخلاف انتظارها خبری از چیپست های میان رده سری اگزینوس نیست و در عوض سامسونگ از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده کرده که متعلق به سه سال پیش است. این گوشی در کره جنوبی با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین پشتی گلکسی M44 سامسونگ 50 مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر هم داشته باشد. وضوح دوربین سلفی هم 13 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری گوشی M44 سامسونگ 5,000 میلی آمپر ساعت است اما هنوز درباره سرعت شارژ سریع آن چیزی نمی‌دانیم. فعلاً چیزی درباره قیمت گوشی گلکسی M44 سامسونگ نمی‌دانیم و باید منتظر عرضه جهانی آن ماند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا