نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی در ژانویه 2024 به Teams می آورد

به عنوان بخشی از کنفرانس امروز توسعه دهندگان مایکروسافت Ignite 2023، این شرکت تعداد زیادی ویژگی جدید را اعلام کرد که قصد دارد به سرویس جلسه و همکاری آنلاین Teams اضافه کند. این اعلامیه حاوی این خبر بود که Teams ویژگی جدید فضاهای همه جانبه خود را در ژانویه 2024 به طور کلی در دسترس قرار می دهد.

این ویژگی که در یک پیش‌نمایش عمومی در ماه اکتبر راه‌اندازی شد، به کاربران Teams اجازه می‌دهد تا به عنوان آواتار به جلسات در فضاهای مجازی سه بعدی کامل بپیوندند. علاوه بر جلسات معمولی، این فضاهای غوطه‌ور می‌توانند با برشته کردن مارشمالو مجازی، پرتاب کیسه‌های لوبیا، پاسخ دادن به سؤالات یخ‌شکن و موارد دیگر، به اعضای تیم اجازه سرگرمی کنند.

decorate in Microsoft teams

Microsoft Mesh، پلتفرمی که برای ایجاد فضاهای فراگیر سفارشی Teams استفاده می‌شود، در ژانویه نیز به‌طور کلی در دسترس خواهد بود. برخی از ویژگی های جدید دیگری که به جلسات تیمز ارائه می شود عبارتند از:

  • جداسازی صدا در جلسات و تماس‌های تیمز: این ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی یک قابلیت کاهش نویز پیشرفته است که از پروفایل های صدای کاربر استفاده می‌کند و صدای افراد دیگر را در پس‌زمینه در طول جلسه یا تماس Teams سرکوب می‌کند. هوش مصنوعی در تیمز صدای افراد را تشخیص می‌دهد و تنها صدای او را در جلسات و تماس‌های تیم فیلتر می‌کند. عرضه این ویژگی آغاز شده و به طور کلی در اوایل سال 2024 در دسترس خواهد بود.
  • پس زمینه خود را تزئین کنید: شرکت کنندگان در جلسه می توانند از جلوه های پس زمینه مولد در Teams استفاده کنند تا در بهترین حالت خود ظاهر شوند – حتی زمانی که فضایی که از آن کار می کنند در بهترین حالت نیست. با تزئین پس‌زمینه، شرکت‌کنندگان در جلسه می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد پس‌زمینه‌ای استفاده کنند که اتاق واقعی آن‌ها را تزئین و زیباتر کند، با تمیز کردن بهم ریختگی یا افزودن گیاهان به دیوار. این ویژگی اوایل سال آینده در Teams Premium در دسترس خواهد بود.

چت‌ها و کانال‌های تیمز نیز افزوده‌های جدیدی دریافت خواهند کرد، از جمله راهی برای افزودن عکس پروفایل چت گروهی، راهی برای سفارشی‌سازی واکنش‌های پیش‌فرض و موارد دیگر. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که تجربه جدید Teams اکنون در وب برای افرادی که از مرورگرهای Microsoft Edge یا Google Chrome استفاده می کنند در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا