نرم افزار و اینترنت

عرضه ابزار ویرایش ویدیوی Clipchamp برای کاربران تجاری مایکروسافت 365

بیش از دو سال پیش، مایکروسافت اعلام کرد که شرکت استارت آپی Clipchamp و ابزارهای ویرایش ویدیوی Clipchamp آن را خریداری کرده است. از آن زمان، پشتیبانی از ClipChamp را به Microsoft 365 Personal یا Family افزوده و همچنین پشتیبانی از وارد کردن فیلم‌های ضبط شده کنسول بازی Xbox را به اپلیکیشن آورد.

امروز، به عنوان بخشی از کنفرانس توسعه دهندگان Ignite 2023 مایکروسافت، این شرکت اعلام کرد که پشتیبانی از ClipChamp را برای مشتریان تجاری Microsoft 365 خود اضافه کرده است. به طور خاص، مشترکین Microsoft 365 Enterprise (E3 و E5) و Business (Standard و Premium) اکنون می توانند به ابزار ویرایش ویدیو دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، مایکروسافت برنامه هایی را برای ارائه اشتراک ClipChamp Premium فاش کرد. این شامل تعدادی ویژگی جدید و پیشرفت در مقایسه با نسخه فعلی خواهد بود: این ویژگی‌ها شامل اکسپورت 4K، قابلیت‌های کیت برند سازمانی و محتوای سهام پریمیوم (صوتی، ویدیویی و گرافیکی) می‌شود و ویژگی‌های برتر در ماه‌های آینده، از جمله ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه می‌شود.

مایکروسافت در حال حاضر قصد دارد ClipChamp Premium را در دسامبر 2023 راه اندازی کند. هیچ صحبتی در مورد قیمت هایی که مشترکین Microsoft 365 برای دریافت ویژگی های Premium در ClipChamp باید بپردازند وجود ندارد. علاوه بر این، مایکروسافت همچنین قصد دارد یک مجوز مستقل برای ClipChamp برای افرادی که مایل به دسترسی به آن هستند و نمی‌خواهند یا نیازی به اشتراک Microsoft 365 ندارند، راه‌اندازی کند. هنوز تاریخ عرضه و جزئیات قیمت این نسخه از ClipChamp مشخص نشده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا