سخت افزار

سامسونگ حافظه SSD قابل حمل T5 EVO را عرضه کرد

سامسونگ به تازگی یک SSD اکسترنال کوچک جدید را معرفی کرد. T5 EVO، اولین محصول سامسونگ است که تا 8 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. طراحی T5 EVO قطعا با SSDهای قابل حمل قبلی سامسونگ متفاوت است. به جای ظاهری صاف تر، قاب T5 EVO بیشتر شبیه یک فلش مموری است و به اندازه کافی کوچک است تا بتوانید آن را در دست بگیرید.

این حافظه دارای بدنه فلزی و سطح لاستیکی است که به آن اجازه می دهد درجه ای از استحکام را داشته باشد. سامسونگ می گوید که باید در هنگام سقوط از فاصله دو متری کار کند. همچنین یک حلقه خاکستری تایتان در بالای آن قرار داده شده است که برای افرادی که می خواهند آن را به کمربند، کوله پشتی یا چمدان خود وصل کنند عالی است.

عملکرد این SSD حتی برای یک مدل قابل حمل با سرعت خواندن و نوشتن تا 460 مگابایت در ثانیه کمی پایین است. برای مقایسه، T7 Shield دارای سرعت خواندن تا 1050 مگابایت در ثانیه بوده و سامسونگ T9 جدیدتر سرعت خواندن تا 2000 مگابایت در ثانیه را در اختیار قرار می دهد. با این حال، این محصولات دارای مدل 8 ترابایتی نیستند، که سامسونگ T5 EVO جدید آن را دارد. یعنی می توانید تا 2 میلیون عکس 3.5 مگابایتی، 1.8 میلیون فایل موسیقی 4 مگابایتی یا 3500 ویدیوی 2 گیگابایتی را ذخیره کنید.

سامسونگ T5 EVO SDD اکنون برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس است و ارسال آن از 21 نوامبر آغاز می‌شود. مدل 2 ترابایتی 189.99 دلار، نسخه 4 ترابایتی 349.99 دلار و مدل بزرگ 8 ترابایتی 649.99 دلار قیمت دارد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا