لپ تاپ

لپ تاپ پاناسونیک Toughbook 55 Mk3 معرفی شد

پاناسونیک از نسل سوم لپ‌تاپ نیمه مقاوم خود با نام Toughbook 55 Mark 3 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ برای متخصصان بازرسی در محل، مدیریت زیرساخت‌ها یا پاسخ‌گویی به شرایط اضطراری طراحی شده است. کاربران می توانند این لپ تاپ را با یکی از پردازنده های نسل 13 اینتل یعنی Core i5-1345U یا Core i7-1370P را انتخاب کنند.

این لپ تاپ دارای 2 DIMM رم قابل ارتقا توسط کاربر (16-64 گیگابایت DDR4-3200MHz) و یک SSD اصلی OPAL NVMe (512 گیگابایت تا 2 ترابایت) است. گزینه های ذخیره سازی بیشتری وجود دارد، اما پیچیده تر از یک SSD دوم است، بنابراین ما به آن خواهیم رسید. این لپ‌تاپ صفحه‌نمایش 14 اینچی داشته که وضوح 1366 در 768 پیکسل یا پنل لمسی 1920 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد. در حالی که هر دو پنل IPS هستند، پنل لمسی با وضوح بالاتر همچنین حداکثر روشنایی 1000 نیت همراه با پوشش های ضد انعکاس و ضد تابش نور دارد.

Toughbook 55 Mk3 مجهز به سیستم بلندگوی بلندگوی 92 دسی‌بل Waves MaxxAudio است. همچنین دارای میکروفون های دو آرایه با کاهش نویز هوش مصنوعی است تا بتواند صدای شما را حتی در محیط های پر سر و صدا به وضوح دریافت کند. Toughbook 55 Mk3 مجهز به سیستم بلندگوی بلندگوی 92 دسی‌بل Waves MaxxAudio است. همچنین دارای میکروفون های دو آرایه با کاهش نویز هوش مصنوعی است تا بتواند صدای شما را حتی در محیط های پر سر و صدا به وضوح دریافت کند.

پاناسونیک آن را “نیمه ناهموار” می نامد، اما در واقع بسیار ناهموار است. علاوه بر شوک، ارتعاش، ارتفاع، یخ زدگی/ذوب و شوک دما، برای قطرات تا 3 اینچ (MIL-STD-810H) رتبه بندی شده است. این دستگاه دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. بدنه آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده و دسته یکپارچه دارد. صفحه کلید در برابر ریزش مقاوم بوده و صفحه نمایش دارای یک قاب برجسته برای محافظت است. همچنین یک محافظ صفحه قابل تعویض در صورت نیاز به ضربه زدن وجود دارد.

با وجود ظاهر سخت، لپ تاپ گزینه های اتصال پیشرفته ای دارد. این شامل یک پورت تاندربولت 4 با انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه، به‌علاوه پشتیبانی از Display Port و Power Delivery است. حتی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. اما این ماژول‌های xPAK هستند که جالب می‌شوند. سه اسلات توسعه وجود دارد – عقب، چپ و راست. هر کدام می توانند ماژول های مختلفی را بپذیرند، بنابراین متخصصان می توانند در صورت نیاز پورت های سریال و LAN را اضافه کنند.

یا یک اثرانگشت خوان، بارکد خوان، کارت خوان هوشمند، درایوهای نوری، SSD های بیشتر و حتی یک باتری دوم به آن افزود. این گزینه آخر عمر باتری را از 10 ساعت به 20 ساعت افزایش می دهد. پاناسونیک Toughbook 55 Mk3 با پردازنده Core i7 اکنون در آمریکای شمالی در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا