یونیتی به تازگی اعلام کرده است که پلتفرم هوش مصنوعی Muse آن به طور رسمی به عنوان یک ساخت دسترسی اولیه برای استفاده عمومی در دسترس است. Muse که در ماه ژوئیه رونمایی شد، بسته‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای ساده‌سازی فرآیند توسعه بازی، به‌ویژه برای کسانی که زمان یا صبر برای کدنویسی فشرده ندارند، طراحی شده است. هزینه آن 30 دلار در ماه است.

Unity Muse به عنوان “مجموعه ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در حال گسترش” توصیف می شود که برای توسعه دهندگان در تمام سطوح مهارت ساخته شده است. این پلتفرم به شما امکان می دهد کدهای قابل استفاده را با تعامل با یک ربات چت منبع کنید. این ربات همچنین به هر سوالی که ممکن است در مورد کارهای بعدی انجام دهید پاسخ خواهد داد، زیرا به کتابخانه منابع پلتفرم دسترسی کامل دارد. این نوع ربات ها در حال تبدیل شدن به یک ابزار کلیدی در زرادخانه طراحان بازی هستند.

همچنین ابزاری وجود دارد که به‌طور خاص برای ساده‌سازی ایجاد اسپرایت‌های دوبعدی طراحی شده، که برای همه شما طراحان مترویدوانیا عالی است. به طور خودکار اسپرایت هایی را تولید می کند که با پارامترهای از پیش تعیین شده مطابقت دارند و چندین تنوع را به شما می دهد و به شما امکان می دهد بهترین تطابق را انتخاب کنید.

Muse فرآیند مشابهی را برای تولید بافت های مناسب برای استفاده در پروژه های دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد. ابزارهای sprite و texture به طور کامل بر روی داده‌ها و تصاویری که Unity مالک یا دارای مجوز است آموزش داده شده‌اند. این تضمین می کند که پلتفرم به طور تصادفی با هیچ قانون کپی رایت مخالفت نمی کند. یونیتی می‌گوید نتایج Muse هرگز حاوی “افراد، آرم‌ها یا سبک‌های هنری قابل تشخیص” نخواهد بود.

این شرکت می‌گوید که ابزارهای Sprite و Texture تنها آغاز راه هستند. در ماه‌های آینده، Muse از مکانیسم‌های هوش مصنوعی برای متحرک کردن شخصیت‌ها و تنظیم رفتارهای NPC، از جمله وظایف دیگر، بهره خواهد برد. برای انجام هر یک از آنها نیازی به کدنویسی ندارید، که در حال تبدیل شدن به چیزی شبیه به یک روند در صنعت است. مشترکین Muse همچنین به یک پلتفرم نمونه سازی سریع و همکاری به نام Sketch دسترسی دارند.

در دسترس بودن Muse تنها اعلامیه در کنفرانس امروز Unity Unite نبود. این شرکت همچنین جزئیات بیشتری در مورد Sentis، یک موتور عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده که فراتر از sprites و تکسچرها است، زیرا می تواند مشکلات پیچیده کدگذاری را حل کند و حتی ویژگی های جدید درون بازی را از ابتدا ایجاد کند. Sentis در حال حاضر در نسخه بتای باز بوده و در سال آینده برای عموم عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *