لپ تاپ

رونمایی Geo از لپ تاپ اقتصادی و بهینه شده برای بازی ماینکرفت

ماینکرفت یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی جهان است که اخیراً از 140 میلیون کاربر ماهانه پیشی گرفته است. به زودی، بازیکنان گزینه های جدید بودجه پسندی را از Geo برای بازی Minecraft در اختیار خواهند داشت.

Geo، یک شرکت فناوری مستقر در انگلستان، نسخه GeoBook 120 Minecraft Edition را معرفی کرد که از ماه جاری به طور انحصاری در Best Buy در دسترس خواهد بود. GeoBook 120 Minecraft Edition دارای نمای بیرونی سبز رنگ و کلیدهای WASD با حروف سبز است. این لپ تاپ برای بازی Minecraft بهینه شده و همراه با یک نسخه از Minecraft، محتوای دیجیتالی پاداش و برچسب های Minecraft ارائه می شود. نسخه GeoBook 120 Minecraft با قیمتی تقریبی 260 دلار در دسترس خواهد بود.

GeoBook 120 Minecraft Edition در حالت ویندوز 10 اس وجود دارد، اگر بخواهید به راحتی می توانید حالت S را خاموش کنید. همچنین با یک سال Microsoft 365 Personal همراه است. GeoBoook 240 یک لپ تاپ 14 اینچی با پردازنده چهار هسته ای اینتل پنتیوم، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD است. GeoBook 120 یک لپ تاپ 12.5 اینچی بوده که دارای رنگ های صورتی گرم، بنفش قطبی یا آبی سرد است. از لحاظ قیمت، مدل GeoBook 120 با قیمت 239 دلار و مدل GeoBoook 240 نیز با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. همه لپ تاپ های Geo در عین داشتن تجربه خوب Minecraft، مقرون به صرفه هستند.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا