نرم افزار و اینترنت

تعداد کاربران بلواسکای از مرز 2 میلیون گذشت

بلواسکای تنها یک سال پس از ایجاد اولین پست این سرویس، از 2 میلیون کاربر عبور کرده است. در حالی که به هیچ وجه به عددی نزدیک نیست که Threads قبلاً به آن رسیده است، هنوز یک دستاورد بزرگ برای رقیب X است که فقط در ماه فوریه برنامه را برای کاربران باز کرد و همچنان برای دسترسی به دعوت نامه نیاز دارد.

بلواسکای تنها چند ماه پیش، در سپتامبر، به 1 میلیون کاربر رسید، که می تواند به این معنی باشد که این پلتفرم اخیرا دعوت های بیشتری ارسال کرده است. تیم Bluesky در پست خود برای اعلام این نقطه عطف، همچنین فاش کرد که در اواخر نوامبر یک رابط وب عمومی راه اندازی می کند. این رابط به هر کسی، حتی کسانی که حساب کاربری ندارند، اجازه می‌دهد تا پست‌ها را روی پلتفرم مشاهده کنند.

راه‌اندازی آن می‌تواند کاربران بالقوه بیشتری را در مورد وجود این سرویس آگاه کند و Bluesky معتقد است که دسترسی بیشتر به پست‌های آن “به ویژه برای تفسیر لحظه‌ای و اخبار فوری مفید خواهد بود”. در درازمدت، می‌تواند این سرویس را به یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه مردم برای اخبار تبدیل کند، همانطور که کاربران X برای خواندن رویدادهای جاری به وب‌سایت متکی هستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا