ادوبی اپلیکیشن Creative Cloud Express را به عنوان جدیدترین عضو مجموعه Creative Cloud خود معرفی کرده و برخی از ویژگی های فریبنده آن نیز برای آیفون و آیپد در اختیار بوده و همچنین از هر مرورگری قابل دسترسی خواهد بود. به نظر می رسد Creative Cloud Express به عنوان یک رقیب مستقیم برای Canva می آید و هدف آن ارائه بهترین بوم و ابزارها به سازندگان طراحی گرافیک دیجیتال برای انجام کارشان است که شامل هزاران الگو، فونت، و تصاویر استوک ادوبی برای انتخاب با قابلیت ایجاد ارائه، نمایش اسلاید، لوگو، بنر، و همه انواع محتوای بصری مستقیماً از مرورگر شما می شود.

این شرکت امروز از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد:

ادوبی امروز Creative Cloud Express را راه‌اندازی کرده، محصولی یکپارچه مبتنی بر وظیفه، وب و موبایل که ایجاد و اشتراک‌گذاری محتوای چندرسانه‌ای غنی و زیبا را آسان می‌کند – از پست‌ها و استوری های شبکه های اجتماعی گرفته تا دعوت‌نامه‌ها و مطالب بازاریابی مانند لوگوها، آگهی‌ها و بنرها. این اپلیکیشن ایجاد محتوا را با کشیدن و رها کردن امکان پذیر می کند و به هر کاربر این امکان را می دهد تا خلاقیت خود را تنها با چند کلیک ایجاد کند.

علاوه بر این، کاربران می توانند به راحتی کار خود یا المان های خاصی از آن را با سایر همکاران از طریق Creative Cloud Libraries به اشتراک بگذارند، بدون اینکه ابتدا چیزی خارج از پلتفرم اکسپورت کنند. در ادامه خلاصه ای از طیف وسیعی از ویژگی هایی که در Creative Cloud Express در دسترس خواهد بود، به شرح زیر می باشد:

  • توابع ساده کشیدن و رها کردن برای سفارشی کردن سریع هزاران قالب زیبا.
  • دسترسی به 20000 فونت ادوبی پریمیوم و 175 میلیون تصویر دارای مجوز ادوبی استوک بدون حق امتیاز.
  • قابلیت‌های جستجو و کشف پیشرفته، که توسط Adobe Stock Marketplace ارائه شده است.
  • Quick Actions توسط Adobe Sensei برای حذف ویژگی‌های پس‌زمینه از عکس‌ها، برش و ادغام ویدیوها، تبدیل ویدیوها به GIF و تبدیل/اکسپورت PDF با چند کلیک.
  • الگوهای مشترک و مارک های مشترک برای اطمینان از ثبات برند در بین تیم ها.
  • پس از ادغام با ادوبی، گردش‌های کاری انتشار رسانه‌های اجتماعی را با ویژگی‌های ContentCal مدیریت کنید.
  • یکپارچه سازی با Creative Cloud Libraries.

سایت هایی مانند Canva و PicMonkey در حال حاضر این نوع خدمات طراحی گرافیکی کاربرپسند را ارائه می دهند. اما حضور برند ادوبی، موجودی دارایی‌ها و ابزارهای اختصاصی برای رقابت با آنها را سخت خواهد کرد. دسترسی به ویژگی های فوق رایگان است و یک طرح پریمیوم با ویژگی های اضافی 9.99 دلار در ماه است. این اپلیکیشن از هم اکنون در گوگل پلی استور برای اندروید و اپل اپ استور برای iOS در دسترس است. 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *