آموزش

نحوه فعال کردن اسکرول خودکار در تیک تاک برای مشاهده بدون دست

چه بخواهید هنگام تماشای ویدیو چند کار انجام دهید یا تنقلات بخورید، تیک تاک یک حالت پیمایش خودکار مفید دارد. هنگامی که آن را تغییر دهید، پلتفرم فرآیند پیمایش را خودکار می‌کند و دیگر مجبور نیستید پس از هر ویدیو به‌صورت دستی به سمت بالا بکشید.

حالت اسکرول خودکار در تیک تاک می تواند به شما امکان دهد بدون تعامل با دستگاه خود از اپلیکیشن بی پایان لذت ببرید. در ادامه نحوه تماشای بدون دست تیک تاک به شرح زیر است:

  • مطمئن شوید که آخرین نسخه تیک تاک را اجرا می کنید. اکنون اپلیکیشن را باز کنید، به FYP خود بروید و شروع به تماشای یک ویدیو کنید. سپس روی صفحه نمایش را نگه دارید تا کنترل‌های ویدیو نمایان شوند.
  • گزینه ای را با عنوان Auto scroll در سمت راست با نماد فلش خواهید دید. روی آن ضربه بزنید تا پیمایش خودکار فعال شود.
  • هنگامی که پیمایش خودکار را فعال کردید، تیک تاک به‌طور خودکار ویدیوی بعدی را پس از اتمام ویدیوی اول بارگیری و پخش می‌کند. با این حال، این ویژگی خودکار روی پست‌های عکس کار نمی‌کند و برای ازسرگیری پیمایش خودکار، باید به‌صورت دستی روی آنها بکشید.
  • هنگامی که پیمایش خودکار را فعال می کنید، یک فلش با نماد خط تیره در سمت راست بالای فید شما ظاهر می شود. به سادگی روی این نماد ضربه بزنید تا پیمایش خودکار خاموش شود.

شایان ذکر است که گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید قبل از اینکه این گزینه ظاهر شود، یک یا دو ویدیو را به صورت دستی اسکرول کنید. همچنین، اگر هنگام پخش یک پست حمایت شده، صفحه را نگه دارید، این کنترل ها ظاهر نمی شوند. این پیمایش خودکار هنگام استفاده از حالت تصویر در تصویر در تیک تاک نیز کار خواهد کرد، بنابراین امکانات مولتی تسکینگ به معنای واقعی کلمه بی پایان است. با این حال، کنترل‌های دستی همچنان فعال هستند، بنابراین همیشه می‌توانید برای پرش یا پخش مجدد یک ویدیو، انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا