نرم افزار و اینترنت

گوگل میت حالا ویژگی جدید تشخیص حرکت برای بالا بردن دست دارد

اگر از Google Meet برای برقراری تماس های ویدیویی استفاده می کنید، غول جستجو ویژگی جدیدی را اضافه کرده که می توانید آن را امتحان کنید. اکنون می‌توانید به جای کلیک کردن روی نماد بالا بردن دست، از حرکت دست برای بالا بردن دست خود در حین تماس‌های ویدیویی Google Meet استفاده کنید.

برای افراد ناآشنا، از ویژگی Raise Hand در Google Meet به عنوان یک سیگنال غیرکلامی استفاده می‌شود تا به سازمان‌دهنده جلسه و سایر شرکت‌کنندگان هشدار دهد که می‌خواهید صحبت کنید یا سؤالی بپرسید. این معادل دیجیتالی است که چگونه فردی در حالی که در یک گروه نشسته است، دست خود را بالا می برد. اگر در جلسه ای ناظران وجود داشته باشند، هنگامی که کسی دست خود را بالا می برد، مطلع می شوند. ناظران این اجازه را دارند که درخواست بلند کردن دست را در تماس ویدیویی بپذیرند یا رد کنند. با ژست جدید Google Meet، می‌توانید دست خود را در مقابل دوربین در حالی که کف دستتان به سمت آن باشد نشان دهید.

این شبیه نحوه استفاده از حرکات دست برای تحریک واکنش‌های ایموجی در تماس‌های ویدیویی FaceTime در iOS 17، iPadOS 17 و macOS 14 Sonoma است. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از هر دو دست شکل قلب بسازید یا با انگشتان شست با هر دو دست، باران طوفانی را نشان دهید. گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد که حرکت بلند کردن دست تنها در صورتی کار می کند که شما یک سخنران فعال در جلسه نباشید. این ویژگی به طور پیش‌فرض غیرفعال است و می‌توانید با رفتن به More Options > Reactions > Hand Raise Gesture، آن را فعال کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا