نرم افزار و اینترنت

آمازون چت بات هوش مصنوعی Q را برای کمک به مشاغل معرفی کرد

آمازون در کنفرانس سالانه AWS Reinvent از راه اندازی چت بات جدید خود به نام Q خبر داد. هدف Q کمک به کسب و کارها و کارمندان آنها برای استفاده بهتر از خدمات وب آمازون (AWS) است. Q می تواند در تبادلات مکالمه طبیعی شرکت کند تا به کاربران در درک قابلیت های AWS و عیب یابی هر گونه مشکل کمک کند. چت بات با ابزارهای ارتباطی مانند Slack که معمولاً در محل کار استفاده می شود، ادغام خواهد شد.

همچنین به طور مستقیم از طریق کنسول مدیریت AWS در دسترس خواهد بود، جایی که مدیران برای نظارت بر زیرساخت‌های ابری خود می‌روند. یکی از قابلیت‌های کلیدی که آمازون برای Q برجسته کرده، ارائه نقل‌قول‌ها و اسناد برای پشتیبان‌گیری از پاسخ‌های خود در طول چت است. این به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعاتی را که از چت ربات می آیند تأیید کنند. Q همچنین می تواند به طور خودکار تغییرات کد را برای توسعه دهندگان ایجاد کند و میزان کار دستی مورد نیاز را کاهش دهد.

علاوه بر این، به گفته شرکت Q می‌تواند پیام‌های رسانه‌های اجتماعی سفارشی‌سازی شده را متناسب با هر یک از کانال‌های رسانه اجتماعی شما ایجاد کند و به شما امکان دهد استوری خود را به طور موثر تبلیغ کنید. همچنین می توانید از Amazon Q برای تجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی خود و ارائه گزارش های خلاصه برای بررسی های اجرایی استفاده کنید.

Q برای اتصال به بیش از 40 سیستم سازمانی مختلف طراحی شده است که مشاغل ممکن است علاوه بر AWS از آنها استفاده کنند (مانند Microsoft 365، Dropbox و Salesforce). کاربران می توانند اسناد را آپلود کنند و سوالات Q درباره محتوا بپرسند. قیمت Q از 20 دلار برای هر کاربر در ماه برای دسترسی اولیه شروع می شود. یک نسخه با ویژگی های توسعه اضافی 25 دلار برای هر کاربر در ماه است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا