مایکروسافت اعلام کرد که جدیدترین به روز رسانی نرم افزاری خود را برای کنسول های بازی ایکس باکس خود به همراه به روزرسانی های مربوط به بازی های ویندوز برای ماه نوامبر ارائه می کند. آنها شامل یک رابط کاربری جدید Compact Mode برای کامپیوترهای گیمینگ ویندوز قابل حمل هستند.

Compact Mode برای اولین بار در اواخر اکتبر برای Xbox Insiders منتشر شد و برای کامپیوترهای دستی مانند ایسوس ROG Ally و لنوو Legion Go ساخته شده است. مایکروسافت با انتشار پستی در Xbox Wire بیان کرد:

با Compact Mode، نوار کناری در نمادها جمع می شود و فضای بیشتری برای مرور محتوا در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این ویژگی، روی پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای برنامه کلیک کنید و کلید “Compact Mode” را روشن کنید.

مایکروسافت اضافه کرد که با شرکت هایی که کامپیوترهای بازی قابل حمل می سازند، همکاری کرده تا در آینده Compact Model را به طور پیش فرض روشن کنند. به‌روزرسانی اپلیکیشن کامپیوتر Xbox همچنین قابلیتی را اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فقط اعلان‌های خوانده نشده را در منوی کشویی اعلان بررسی کنند.

همچنین ابزاری به نام Gaming Services Repair Tool دارد، که برای کمک به رفع برخی مشکلات برنامه Xbox PC استفاده می شود. فقط با کلیک بر روی پروفایل خود و سپس انتخاب گزینه Support در دسترس است. این به‌روزرسانی همچنین پشتیبانی از صفحه‌کلیدهای فیزیکی و مجازی مبتنی بر زبان ژاپنی را به همراه ویژگی جدید احراز هویت تلفن برای دریافت پاداش اضافه می‌کند. همچنین یک بروزرسانی سیستم عامل جدید برای کنترلرهای ایکس باکس وجود دارد که چند باگ را برطرف می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *