یکی از امتیازات مهم مایکروسافت به قانون‌گذاران برای دستیابی به خرید پرفروش Activision Blizzard، موافقت با اجازه دادن به کاربران سرویس‌های ابری شخص ثالث برای استریم بازی‌های متعلق به ایکس باکس بود. از امروز می‌توانید سه بازی Call of Duty را از طریق NVIDIA GeForce Now بازی کنید: Modern Warfare 3، Modern Warfare 2 و Warzone.

از زمانی که مایکروسافت قرارداد 68.7 میلیارد دلاری اکتیویژن را در ماه اکتبر بسته بود، آنها اولین بازی‌های اکتیویژن هستند که روی GeForce Now قرار می‌گیرند. بازی‌های Activision Blizzard قبلاً در GeForce Now در دسترس بودند، اما فقط برای مدت کوتاهی، زیرا ناشر آنها را چند روز پس از اینکه سرویس استریم برای همه کاربران در اوایل سال 2020 فعال شد، حذف کرد.

مایکروسافت برای اولین بار بازی های شخص اول خود را امسال در GeForce Now در دسترس قرار داد و در ماه می با Gears 5 شروع شد. اخیراً، مایکروسافت به کاربران GeForce Now اجازه داد تا عناوین PC Game Pass و خریدهای Microsoft Store را استریم کنند. عناوین Call of Duty افزوده های بزرگی هستند، به خصوص که این بدان معناست که طرفداران Warzone می‌توانند در هر کجا که هستند، بدون پرداخت هزینه اضافی، بازی بتل رویال را روی تلفن یا تبلت خود بازی کنند (کاربران GeForce Now رایگان به یک ساعت گیم پلی در هر جلسه محدود می شوند).

اگر MW2 یا MW3 را در استیم خریداری کرده اید، می توانید آن ها را از طریق GeForce Now نیز بازی کنید. انویدیا اشاره می کند که عناوین قدیمی CoD بعداً از طریق GeForce Now در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *