نرم افزار و اینترنت

اپل برندگان جایزه اپ استور را برای سال 2023 اعلام کرد

طبق سنت در این زمان از سال، اپل برندگان جایزه App Store خود را برای سال 2023 اعلام کرد. نه دسته از اپلیکیشن ها و بازی‌های سال آیفون و آیپد در کنار برندگان اپلیکیشن های مک، اپل واچ، اپل تی‌وی و اپل آرکید وجود دارد. اپل همچنین هوش مصنوعی مولد را به عنوان ترند سال خود معرفی کرد. تیم کوک مدیرعامل اپل با انتشار پستی در ایکس بیان کرد:

دیدن راه‌هایی که توسعه‌دهندگان به ساختن اپلیکیشن ها و بازی‌های باورنکردنی ادامه می‌دهند که دنیای اطراف ما را دوباره تعریف می‌کنند، الهام‌بخش است. برندگان امسال پتانسیل نامحدود توسعه دهندگان را برای زنده کردن دیدگاه های خود، ایجاد اپلیکیشن ها و بازی ها با نبوغ قابل توجه، کیفیت استثنایی و ماموریت های هدفمند نشان می دهند.

AllTrails اپلیکیشن سال 2023 آیفون است که راهنماهای جامع مسیر و کاوش در فضای باز را با بررسی‌ها و نکات دقیق از اعضای انجمن ارائه می‌کند. Prêt-à-Makeup به عنوان اپلیکیشن اپل سال انتخاب شد که یک “اسکچ پد آرایش واقعی” را برای همه کاربران از هنرمندان حرفه ای گرفته تا کاربران معمولی ارائه می دهد. SmartGym اپلیکیشن سال اپل واچ با مجموعه‌ای از برنامه‌های تمرینی و گزارش‌های تناسب اندام است.

Photomator امسال اپلیکیشن سال مک است. این یک مجموعه ویرایش عکس حرفه ای با ابزارهای یادگیری ماشینی است. MUBI اپلیکیشن اپل تی وی سال است و یک فروشگاه یک‌جا برای فیلم‌های مستقل و مستندهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. Honkai: Star Rail بهترین بازی سال آیفون امسال است. Lost in Play افتخار بازی سال را برای آیپد کسب کرد در حالی که Lies of P بهترین بازی سال مک را دریافت کرد. Hello Kitty Island Adventure به عنوان بهترین بازی آرکید سال اپل انتخاب شد. لیست کامل برندگان برنامه و بازی را در لینک سایت اپل مشاهده کنید.

منبع
apple
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا