کنسول و بازی

اولین تریلر رسمی GTA 6 منتشر شد؛ انتشار در سال 2025

راک استار تریلر بازی Grand Theft Auto VI، بازی بعدی مجموعه بازی های ویدیویی پرفروش را یک روز زودتر از حد انتظار منتشر کرد. متأسفانه برای اجرای آن باید حداقل تا زمانی در سال 2025 صبر کنید. از زمانی که راک استار گیمز Grand Theft Auto V را منتشر کرد، یک دهه می‌گذرد. در حالی که طرفداران بیش از حد توانسته‌اند خود را با GTA Online و چند نسخه مجدد مشغول نگه دارند، آنها صبورانه (یا بی صبرانه) منتظر اکشن‌های تک‌نفره بیشتری هستند.

اکنون انتظار پایانی نظری دارد و راک استار اولین نگاه رسمی به بازی و یک پنجره انتشار در سال 2025 را فاش کرد. همانطور که شایعات مختلف نشان می دهد، GTA VI در لئونیدا، برداشت راک استار در فلوریدا، و عمدتاً بر روی Vice City، جایگاه این سری برای میامی متمرکز خواهد شد. با توجه به اینکه این تریلر دارای تعداد زیادی پخش زنده به سبک اینستاگرام است، به نظر می رسد GTA VI یک بازی معاصر باشد، نه یک بازی که در دهه 80 مانند Grand Theft Auto: Vice City در سال 2002 اتفاق می افتد.

با این حال، باید دید که آیا این جریان‌ها یک مکانیک یکپارچه بازی، ابزاری صرفاً روایی هستند یا فقط یک انتخاب زیبایی‌شناختی برای تریلر هستند. همچنین به نظر می رسد که بازی دارای یک شخصیت زن قابل بازی، لوسیا، برای اولین بار در تجسم مدرن فرنچایز خواهد بود، همانطور که شایعات پیش بینی می کردند. از دیگر نکات برجسته این تریلر می توان به پارک ملی باتلاقی اورگلیدز فلوریدا، یک قایق هوایی، برخی از حیات وحش و البته یک باشگاه استریپ اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا