لپ تاپ

معرفی لپ تاپ ایسر نیترو V16 با تراشه های Ryzen 8040

ایسر به تازگی یک لپ تاپ گیمینگ جدید به نام Nitro V16 را معرفی کرده است. این لپ تاپ دارای برخی توانایی های جدی است که نکته کلیدی آن گنجاندن پردازنده سری Ryzen 8040 AMD می باشد که به تازگی معرفی شده است. این پردازنده برای برنامه‌های بازی مدرن، با افزودن فناوری هوش مصنوعی برای فعال کردن تصاویر بصری ردیابی پرتو، فرصت‌های زیادی دارد.

می‌توانید لپ‌تاپ را هر طور که مناسب می‌دانید، با گزینه‌های گرافیکی تا NVIDIA GeForce RTX 4060 انتخاب کنید. این پردازنده گرافیکی دارای فناوری DLSS 3.5 و رهگیری پرتوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود به نام Ray Reconstruction است. همچنین نمایشگر لپ تاپ می توانید بین دو گزینه WQXGA یا WUXGA دریافت کنید که هر دو نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخ 3 میلی ثانیه دارند. ایسر وعده داده است که نمایشگرها “تصاویر روانی با حداقل شبح و پاره شدن صفحه نمایش” ارائه می دهند.

در مورد سایر مشخصات، می توانید لپ تاپ را با حداکثر 32 گیگابایت رم DRR55600 و 2 ترابایت حافظه SSD PCIe Gen 4 تقویت کنید. ایسر همچنین سیستم خنک‌کننده جدیدی را معرفی کرده که دارای یک جفت فن پرقدرت است که آن را “به خوبی برای انجام گیم‌پلی سنگین مجهز می‌کند”. برای این منظور، می توانید عملکرد و دما را از طریق برنامه کاربردی اختصاصی NitroSense شرکت نظارت کنید.

سه میکروفون مجهز به فناوری کاهش نویز تقویت‌شده با هوش مصنوعی برای بازی‌های آنلاین وجود دارد و بلندگوها از الگوریتم‌های بهینه‌سازی صدای DTS:X Ultra برای صدای فراگیر استفاده می‌کنند. در نهایت، یک پورت USB-4 Type C، دو درگاه USB 3، یک درگاه HDMI، یک کارت خوان microSD و سازگاری با WiFi 6E را دریافت می کنید. لپ تاپ گیمینگ ویندوز 11 در ماه مارس با قیمت پایه 1000 دلار در دسترس خواهد بود. همچنین به همراه یک ماه Xbox Game Pass ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید با سرعت آن را اجرا کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا