نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ویژگی Voice Dictation را به اوت لوک در ویندوز آورد

اپلیکیشن Outlook جدید مایکروسافت برای ویندوز اکنون از Voice Dictation یا دیکته صوتی پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد با استفاده از صدای خود ایمیل بنویسند. کاربران ویندوز و مک اپلیکیشن این ویژگی را برای مدت طولانی در اختیار داشتند، اما اکنون، با عرضه آن به اپلیکیشن جدید Outlook برای ویندوز، مایکروسافت شکاف ارائه شده بین این دو را بیشتر کاهش می دهد.

Outlook جدید برای ویندوز مبتنی بر وب است و جایگزین برنامه‌های Mail و Calendar UWP در رایانه‌های شده که با به‌روزرسانی 23H2 ویندوز 11 عرضه می‌شوند. مایکروسافت همچنین اپلیکیشن هایی برای جایگزینی برنامه کلاسیک اوت لوک با نسخه جدید مبتنی بر وب برای ویندوز در چند سال آینده دارد، بنابراین اضافه کردن ویژگی‌های موجود در اولی به دومی ضروری است.

علاوه بر دیکته صوتی، این غول نرم‌افزاری قبلاً بسیاری از ویژگی‌های گمشده را به Outlook جدید ویندوز اضافه کرده، از جمله پشتیبانی از حساب iCloud، که به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌ها و طرح‌های دست‌نویس را به ایمیل‌های خود اضافه کنند. با این حال، برخلاف بسیاری از نمونه‌های قبلی که ویژگی‌های Outlook ابتدا در دسترس کاربران منتخب بود و سپس به تدریج در اختیار همه قرار گرفت، قابلیت دیکته صوتی برای همه افرادی که از Outlook جدید برای ویندوز استفاده می‌کنند از همان روز اول ورود آن در دسترس است.

امکان نوشتن ایمیل بدون تایپ روی صفحه کلید نیز در Outlook برای وب موجود است. ویژگی دیکته صوتی بیش از 50 زبان را پشتیبانی می کند، اما نکته این است که برخی از زبان ها بیشتر از سایرین پشتیبانی می شوند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا