سخت افزار

سیگیت هارد 24 ترابایتی SkyHawk AI CMR را معرفی کرد

سیگیت هارد دیسک 24 ترابایتی (HDD) جدید Seagate SkyHawk AI را برای بازار برنامه های کاربردی ویدیو و تصویر (VIA) عرضه کرد. پس از انتشار اخیر هارد دیسک مبتنی بر ضبط مغناطیسی معمولی (CMR) با ظرفیت پیشرو Exos X24 24 ترابایتی، SkyHawk AI 24TB جدید نیازهای فزاینده داده های انبوه صنعت امنیت اج را برطرف می کند.

از آنجایی که موجی از برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی توسط سازمان‌ها پیاده‌سازی می‌شوند، عملکرد و هزینه کل مالکیت (TCO) به طور فزاینده‌ای به توانایی سازمان برای ذخیره کارآمد و دسترسی به مجموعه‌های عظیم داده بستگی دارد. هارد 24 ترابایتی سیگیت SkyHawk AI یک درایو بهینه‌سازی ویدیوی پیشرفته است که به طور خاص برای ضبط‌کننده‌های ویدئوی شبکه (NVR) طراحی شده که با هوش مصنوعی برای برنامه‌های امنیتی اج فعال شده و با چالش سیستم‌های پیشرفته امروزی برای تجزیه و تحلیل و ضبط فیلم‌های ویدیویی در حالی که همزمان از تجزیه و تحلیل GPU پشتیبانی کرده، پاسخ می‌دهد.

SkyHawk AI به طور هوشمند مقیاس می شود تا محیط های نظارتی متنوع امروزی را با حداکثر 64 جریان دوربین فیلمبرداری HD و 32 جریان AI اضافی پشتیبانی کند. این برنامه که برای محیط‌های NVR با هوش مصنوعی برای اجرای برنامه‌های امنیتی طراحی شده، از 10000 ساعت ویدیو و تجزیه و تحلیل از جمله حجم‌های کاری سنگین سیستم‌های نظارت 24 ساعته مجهز به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و در عین حال با فریمور قدرتمند هوش مصنوعی ImagePerfect Seagate از افت فریم‌های صفر اطمینان می‌دهد.

SkyHawk AI یک راه حل کلاس سازمانی دارای قابلیت اطمینان بالا با میانگین زمان بین خرابی ها تا 2.5 میلیون ساعت (MTBF) و نرخ بار کاری 550 ترابایت در سال سه برابر هارد دیسک های نظارت استاندارد و تا ده برابر بیشتر از هارد دیسک های نظارتی استاندارد است. ابزار مدیریت سلامت SkyHawk Seagate در سیستم‌های NVR سازگار به طور فعال شرایط محیطی و استفاده را مشاهده می‌کند و در صورت لزوم اقدامات پیشگیرانه را توصیه می‌کند. SkyHawk AI 24 TB با قیمت 599.99 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا