سخت افزار

معرفی کیبوردهای ریزر DeathStalker V2 با سوئیچ های اپتیکال جدید

ریزر سری جدید کیبوردهای DeathStalker V2 را با هدف بازی های سطح بالا و سوئیچ های اپتیکال جدید معرفی کرده است. این خط در سه نوع عرضه می شود: DeathStalker V2 استاندارد، DeathStalker V2 Pro و DeathStalker V2 Pro Tenkeyless.

همه اعضای خانواده دارای سوئیچ های اپتیکال جدید هستند که جذابیت اصلی این محصولات است. این سوئیچ‌های سطح پایین از پرتوهای نور مادون قرمز برای تشخیص دقیق‌تر نقطه تحریک برای هر کلید استفاده می‌کنند، در حالی که تماس فیزیکی بین عناصر کلید را کاهش می‌دهند که به مرور زمان سایش و پارگی را کاهش می‌دهد. این امکان فعال سازی دقیق و دوام بیشتر را فراهم می کند، با این که کلیدها تا 70 میلیون ضربه کلید را تحمل می کنند.

دو نوع سوئیچ موجود است، یکی خطی و دیگری کلیکی. سوئیچ های خطی دارای یک نقطه فعال 1.2 میلی متری و ارتفاع کلی 2.8 میلی متری هستند که تنها به 45 گرم نیرو برای فعال کردن نیاز دارند. سوئیچ‌های کلیکی در ارتفاع 1.5 میلی‌متر کار می‌کنند و بازخورد لمسی را در آن نقطه ارائه می‌کنند، اما می‌توانند 2.8 میلی‌متر کامل حرکت کنند تا فوراً پایین نیایند. اینها به نیروی کمی بیشتر در 50 گرم نیاز دارند.

تفاوت اصلی بین مدل‌های پرو و غیر پرو این است که نسخه‌های پرو کیبورد از اتصال Razer HyperSpeed Wireless (یک اتصال سفارشی 2.4 گیگاهرتز با تأخیر کمتر)، علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث یا اتصال سیمی USB Type-C استفاده می‌کنند. نوع غیر پرو فقط سیمی است. برای مدل پرو، عمر باتری تا 40 ساعت با شارژ است، در حالی که نوع Tenkeyless که فاقد صفحه شماره است، تا 50 ساعت دوام می آورد.

جدا از این تفاوت ها، سه نسخه کیبورد تقریباً یکسان هستند. آنها دارای طراحی‌های کم‌رنگ و قاب بالایی هستند که از آلومینیوم سری 5052 ساخته شده و همه مدل‌ها از نورپردازی Razer Chroma RGB با هر کلید پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، آنها یک دکمه رسانه ای چند منظوره و یک غلتک دارند که می توانید از آن برای تنظیم سریع صدا یا سایر کنترل ها استفاده کنید. Razer DeathStalker V2 با قیمت 199.99 دلار، V2 Pro Tenkeyless با قیمت 219.99 دلار و V2 Pro با اندازه کامل با قیمت 249.99 دلار عرضه می شود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا