نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت دسترسی Copilot را برای مشتریان آموزشی گسترش می دهد

مایکروسافت اعلام کرده است که Copilot خود را با حفاظت از داده های تجاری برای مشتریان بیشتری گسترش می دهد. از اوایل سال 2024، همه اعضای هیئت علمی و دانشجویان آموزش عالی (سن 18 سال به بالا) واجد شرایط Copilot با حفاظت از داده های تجاری، سابقاً Bing Chat Enterprise خواهند بود.

این به آن‌ها اجازه می‌دهد از چت مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت با دسترسی به GPT-4، تولیدکننده تصویر DALL-E 3 و سایر ویژگی‌ها بدون اشتراک‌گذاری درخواست‌ها و پاسخ‌ها با مایکروسافت برای آموزش مدل‌های آینده استفاده کنند. دسترسی به Copilot با حفاظت از داده های تجاری به یک حساب مایکروسافت School نیاز دارد.

مایکروسافت می گوید دانش آموزان می توانند از Copilot برای خلاصه کردن مقالات، دریافت توضیحات گام به گام، بهبود مهارت های نوشتاری، دریافت بازخورد در مورد کار خود، ایده های طوفان فکری و موارد دیگر استفاده کنند. جاناتان فوزارد، معاون معاون در دانشگاه ایالتی فلوریدا، در مورد چگونگی بهبود آموزش توسط Copilot گفت:

هوش مصنوعی این قدرت را دارد که آموزش عالی را متحول کند. همکاری ما با مایکروسافت این امکان را داده است که یادگیری را برای دانشجویان بهبود بخشیم و از تحقیقات نوآورانه در دانشگاه ایالتی فلوریدا از طریق یک پلتفرم خودکار، ایمن و قابل اعتماد پشتیبانی کنیم. من هیجان زده هستم که ببینم رهبران نسل بعدی ما با ابزارهایی مانند Copilot چه چیزی می توانند به دست آورند.

مایکروسافت علاوه بر دسترسی به Copilot با حفاظت از داده های تجاری، به زودی Copilot برای Microsoft 365 را به اساتید و کارکنان ارائه خواهد کرد. از 1 ژانویه 2024، مشتریان آموزشی می توانند به Copilot برای Microsoft 365 با 30 دلار برای هر کاربر در ماه دسترسی داشته باشند. به عنوان یادآوری، Copilot برای Microsoft 365 برای بهره وری بهتر، مدل های زبان بزرگ (LLM) را با داده های سازمان شما ترکیب می کند. این داده‌ها شامل ایمیل‌ها، جلسات، چت‌ها، اسناد و موارد دیگر علاوه بر ویژگی‌های استاندارد، مانند پاسخ‌ها یا تولید تصویر است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا