لپ تاپ

MSI لپ‌تاپ‌های جدید سری Prestige 16 AI را معرفی کرد

با طوفان فناوری هوش مصنوعی، MSI، یک برند برتر لپ‌تاپ پریمیوم، از طریق حرفه‌ای بودنش در زیبایی‌شناسی لوکس، عملکرد فوق‌العاده و فناوری نوآورانه، آن را به‌گام گام برداشته است. سری جدید Prestige 16 AI با داشتن پردازنده Intel Core Ultra 9 به دلیل شاسی آلیاژ منیزیم فقط 1.5 کیلوگرم وزن دارد، اما باتری 99.9 وات ساعت با شارژ PD 3.1 140W برای استفاده طولانی مدت برای افزایش بهره وری دارد.

سری جدید Prestige 16 AI با جدیدترین پردازنده Intel Core Ultra 9 از فناوری NPU یکپارچه اینتل بهره می برد؛ یک هسته اختصاصی شتاب هوش مصنوعی که تجربه محاسباتی CPU/GPU بسیار کارآمدتری ایجاد کرده و بهره وری انرژی را افزایش می دهد. با سوار شدن بر موج افزایش عملکرد وظایف مرتبط با هوش مصنوعی، اینتل با بیش از 100 برنامه کاربردی آماده هوش مصنوعی همکاری کرده تا با انتقال حجم کاری به NPU، گردش کار را تسریع کند.

از سوی دیگر، MSI با ارائه موتور هوش مصنوعی جدید MSI وارد عمل می‌شود، که در سناریوهای مختلف کاربر تعیین‌شده با هوش مصنوعی به منظور تنظیم خودکار تنظیمات سخت‌افزاری بدون دخالت دستی، از جمله “بازی هوشمند”، “کار هوشمند”، “جلسه هوشمند” و “سرگرمی هوشمند” وارد عمل می‌شود.

با گواهی پلتفرم اینتل Evo که عملکرد سنگین وزن را با قابلیت حمل سبک ارائه می‌کند، گواهی NVIDIA Studio نیز وارد تصویر می‌شود تا مزیت بیشتری برای برنامه‌های خلاقانه برتر با حمل پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070 فراهم کند. برای رسیدن به آنچه پردازنده گرافیکی ارائه می دهد، صفحه نمایش OLED جدید تجربه بصری را با نسبت تصویر 16:10 به سطح بالاتری می برد. مهمتر از همه، تنظیم مجدد پورت I/O و آخرین Wi-Fi 7 به‌روزرسانی‌های اصلی را تکمیل می‌کند، که در واقع نشان می‌دهد چگونه این لپ‌تاپ می‌تواند گردش کار شما را افزایش دهد.

جدا از نسخه 16 اینچی، Prestige 13 AI Evo جدید، به همان ترتیب دارای پردازنده Intel Core Ultra، تنها 990 گرم وزن دارد و یک باتری 75 وات ساعت درون آن قرار دارد که تا 50 درصد ظرفیت باتری را در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌ها افزایش می‌دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا