نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام قالب‌های استوری قابل شخصی‌سازی جدیدی را منتشر کرد

اینستاگرام در حال ارائه قابلیتی است که می تواند به کاربران کمک کند با استوری لذت بیشتری ببرند. از امروز، می‌توانید قالب‌های Add Yours را ایجاد کنید. به گفته اینستاگرام، “افراد می‌توانند با سنجاق کردن گیف‌ها، متن و تصاویر گالری به یک الگوی استوری، قالب‌های سفارشی خود را با میم‌سازی اضافه کنند و به اشتراک بگذارند.”

برای ایجاد یک قالب Add Yours، گیف، متن و تصاویری را جهت درج در استوری، اضافه کنید. سپس، به سینی استیکر خود بروید و Add Yours templates را انتخاب کنید. پس از آن، عناصری (متن، تصاویر و GIF) را که می‌خواهید در قالب قرار دهید، انتخاب کنید. هنگامی که یک الگوی Add Yours را در یک استوری به اشتراک می گذارید، هر کس دیگری می تواند از آن استفاده کند و کارهای خود را اضافه کند.

اگر می‌خواهید روی الگوی شخص دیگری ریف کنید، وقتی یکی را در استوری او دیدید، روی اعلان Add Yours ضربه بزنید. این شما را به دوربین می برد، جایی که می توانید تمام عناصری که بخشی از قالب هستند را ببینید و با آنها بازی کنید، عناصر خود را اضافه کنید و غیره. اگر روی چهره‌هایی که در سمت چپ برچسب ظاهر می‌شوند، بزنید، می‌توانید ببینید چه کسی چرخش خود را روی یک الگو قرار داده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا