لپ تاپ

ایسوس از نسل جدید Zenbook 14 OLED (UX3405) رونمایی کرد

ایسوس به تازگی لپ تاپ جدیدی را معرفی کرده که نه تنها از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است، بلکه نوید عملکردی درجه یک را نیز می دهد. با Zenbook 14 OLED (UX3405) آشنا شوید، یک لپ تاپ با جذابیت پریمیوم که توسط پردازنده Ultra Core مجهز به هوش مصنوعی اینتل قدرت می گیرد.

این لپ تاپ به کاربران نوید یک تجربه یکپارچه، قدرتمند و کارآمد را می دهد که برای کار، بازی و اتصال طراحی شده است. اگر منتظر بوده‌اید که لپ‌تاپ‌ای را به دست آورید که ظاهری عالی داشته باشد و در طراحی شیک همه موارد را مشخص کند، ممکن است این لپ‌تاپ برای شما مناسب باشد. گزارش شده که این لپ تاپ ها سال آینده در دسترس خواهند بود و هنوز تاریخ مناسبی اعلام نشده است.

Zenbook 14 OLED با طراحی براق تمام فلزی ساخته شده و تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد. با مشخصات باریک 14.9 میلی متری، حمل این لپ تاپ به احتمال زیاد بسیار آسان است. از این رو، می تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال لپ تاپی هستند که می خواهند به محل کار خود حمل کنند. با وجود قابل حمل بودن، به نظر نمی رسد که این لپ تاپ از جنبه های دیگر مصالحه کند. این دستگاه با باتری 75 وات ساعتی عرضه شده که عمر باتری آن تا 15 ساعت را تضمین می کند.

بنابراین، ممکن است کاربران دیگر مجبور نباشند در ازای قابل حمل بودن، عملکرد خود را به خطر بیاندازند. باتری طراحی شده ویژه همچنین تا 20 درصد چرخه شارژ بیشتری را نسبت به مدل های قبلی پشتیبانی می کند و از سرمایه گذاری کاربر محافظت می کند و به حداکثر عمر لپ تاپ کمک می کند. این لپ‌تاپ دارای شارژر USB Type-C است که می‌تواند برای برخی از کاربران یک مزیت بزرگ باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، این لپ‌تاپ با پردازنده Ultra Core مجهز به هوش مصنوعی اینتل همراه است. این پردازنده‌ها شامل یک موتور اختصاصی برای کمک به باز کردن تجربه‌های هوش مصنوعی هستند و نوید می‌دهند که وقتی صحبت از گرافیک همه‌جانبه به میان می‌آید، همه چیز را به سطح بالاتری برساند. همچنین گفته می شود که این پردازنده ها پردازش کم مصرف با کارایی بالا را فعال می کنند، بنابراین کاربران می توانند در عین لذت بردن از عمر باتری طولانی، کار، بازی و خلق کنند.

این لپ تاپ جدید را می توان با 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD پیکربندی کرد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه Zenbook 14 OLED صفحه نمایش لمسی 3K ASUS Lumina OLED 120 هرتزی آن است که ادعا می کند تجربه صوتی و تصویری همه جانبه ای را ارائه می دهد. ویژگی های طراحی کاربر محور شامل ورود به سیستم با چهره، دوربین FHD IR متمرکز بر حریم خصوصی با شاتر فیزیکی و صفحه کلید ارگوسنس ایسوس آرام برای تایپ راحت و بدون حواس پرتی است.

در راستای نگرانی های زیست محیطی معاصر، پایداری نقش برجسته ای در طراحی Zenbook 14 OLED ایفا می کند. ایسوس می گوید که مواد بازیافتی را به طور گسترده ای در لپ تاپ و بسته بندی آن گنجانده است که نشان دهنده تعهد به مسئولیت زیست محیطی است. علاوه بر این، این لپ‌تاپ تحت آزمایش‌های سخت دوام درجه نظامی آمریکا قرار گرفته است که نه تنها طول عمر را تضمین می‌کند، بلکه اثر محیطی آن را نیز به حداقل می‌رساند. ایسوس اعلام کرده که ZenBook 14 OLED (UX3405) قرار است در اوایل سال 2024 در آمریکا عرضه شود. قیمت پایه آن 1299 دلار خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا