نرم افزار و اینترنت

تیک تاک تجربه اپلیکیشن را برای تبلت ها و تاشوها ارتقا می دهد

اکنون می‌توانید «صفحه for you page تیک تاک خود را در صفحه‌های بزرگ‌تر و دستگاه‌های تاشو به‌طور بی‌اهمیت اسکرول کنید. به‌روزرسانی جدید برای کاربران سراسر جهان و در دستگاه‌هایی مانند آیپد یا گوشی‌های مختلف اندرویدی تاشو در دسترس خواهد بود. تیک تاک، که به طور سنتی برای موبایل سازگار بوده، گفت که فید ویدیویی واضحی از محتوا را روی صفحه‌های بزرگتر با “شفافیت پیشرفته” ارائه می‌کند.

بالا و پایین صفحه‌هایی که ویدیوهای تیک تاک را پخش می‌کنند، نوار ناوبری دارند که دسترسی به تب ها و ویدیوهای ویژه را آسان‌تر می‌کند. با این بروزرسانی، کلیپ ها را می توان در جهت افقی نیز تماشا کرد. این فرصت‌های جدیدی را برای سازندگان ویدیو ایجاد می‌کند تا پس از سال‌ها صرفاً عمودی، محتوا را در قالب افقی تولید کنند.

تیک تاک همچنین می گوید که به آزمایش ویژگی‌هایی مانند Topic Feeds ادامه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوها را در دسته‌های خاص مانند بازی، غذا یا مد کاوش کنند. این پلتفرم در حال بررسی راه‌های جدیدی برای ارائه محتوا به کاربران بوده و ایده یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می‌کند که می‌تواند ویدیوها را به کاربران توصیه کند.

در حالی که هنوز برنامه پیشرو برای ویدیوهای کوتاه است، ایجاد راه‌های منحصربه‌فرد برای ارائه محتوا به کاربرانش می‌تواند به متمایز کردن خود شرکت رسانه‌های اجتماعی از رقبای موجود در این فضا، مانند اینستاگرام ریلز و یوتیوب شورت کمک کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا